Alakul a BUD-Cargo City

Régi-új partner a BUD Cargo City-ben: beköltözik a cargo-partner Kft.

Az idei év második végén adják át a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a vadonatúj légi teheráru központot, a BUD Cargo City-t. Ehhez kapcsolódóan január végén indult az ún. speditőr cégek számára készülő külön épület kivitelezése is. A Budapest Airport a Cargo City első bérlői között köszöntheti hosszú távú partnerét, a cargo-partner Kft-t. Gőzerővel halad a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér vecsési oldalán a BUD Cargo City névre keresztelt új légiáru logisztikai központ építése.

A Budapest Airport teljes egészében saját finanszírozású, mintegy 10 milliárd forintba (32,6 millió euróba) kerülő projektjének keretein belül januárban egy további épület kivitelezése is elkezdődött, ahol olyan speditőr cégek kapnak helyet, amelyek kifejezetten a légi teheráru továbbítását, szállításának megszervezését végzik. Az épület mintegy 7500 négyzetméter alapterületű raktárépülettel, az azt kiszolgáló galériaszinttel és háromszintes irodaépülettel növeli a Cargo City kapacitását.

A Budapest Airport célja a Cargo City megépítésével, hogy olyan közösségi teret hozzon létre, ahol a különböző piaci szereplők - árukezelő cégek, speditőrök, ügynökök, légitársaságok és hatóságok - egy helyen, ezáltal még hatékonyabban tudnak együttműködni a mindennapi munka során.

A most visszatérő cargo-partner 30 országban 130 irodával működve világszerte az info-logisztika teljes spektrumát lefedő szolgáltató, amely átfogó, partnercégekre szabott megoldást nyújt mind a légi, a tengeri és a közúti szállítmányozás, mind pedig a raktározási megoldások terén. Az információs technológia és az ellátási lánc optimalizálása terén is speciális szakértelemmel rendelkező vállalat éppen 25 éve, 1994. óta működik a budapesti repülőtéren. A napjainkban már a piacvezető logisztikai vállalatok közé sorolt cargo-partner a Cargo City-be költözéssel nem kevesebb mint 1200 négyzetméter alapterületű raktárral, és több mint 400 négyzetméternyi irodával bővíti kapacitását.

„Részünkről nagy örömmel fogadtuk a BUD Cargo City projektet, így nem is volt kérdés számunkra, hogy elsők között csatlakozunk a speditőr épület bérlőihez. Ez az egyedülálló lehetőség kiváló hátteret nyújt számunkra ahhoz, hogy a jelenleginél is magasabb színvonalon, gyorsabb és költséghatékonyabb, ezáltal versenyképesebb szolgáltatást nyújthassunk partnereinknek” – mondta Becze Attila, a cargo-partner magyarországi és romániai régiójának igazgatója.

René Droese, a Budapest Airport Ingatlan és Cargo Üzletágának igazgatója hangsúlyozta: „Folyamatosan dolgozunk azon, hogy erősödjön a Budapest Airport mint közép-kelet-európai légi teheráru elosztó központ. Ennek legideálisabb környezete a BUD Cargo City lesz, ahol a különböző, légi teherszállítással foglalkozó vállalatok közösségként dolgozhatnak együtt.”

A 10 milliárd forintos beruházás részeként a 20 000 négyzetméteres új raktárcsarnok előtt mintegy 32 000 négyzetméteres beton állóhely is épül, amelyen akár egyszerre két Boeing 747-8F típusú gépet lehet kiszolgálni. A BUD Cargo City projekt része a BUD 2020 repülőtér-fejlesztési programnak, amelynek keretében a Budapest Airport 55-60 milliárd forintot (160-180 millió eurót) fordít saját forrásból a repülőtér fejlesztésére.

Forrás: Budapest Airport


Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.
Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni

Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni 

Az alagút 27,6 km hosszú lenne maximum 300 méteres mélységben.
Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon

Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon 

Az új szolgáltatás több, mint tízmillió belépőjegyet kínál utasai számára, több mint háromszáz városába.
Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.