Jól megy a Malév Business

A Malév történetében a tavalyi után ez a második év, hogy menetrend szerinti járatait több mint 3 millió utas vette igénybe.

Idén ezt a rekordszámot két héttel korábban, december első felében érte el a Malév. A magyar nemzeti légitársaság utasszáma 2007-ben a versenytársakat meghaladó ütemben tovább növekedett, piaci részesedése pedig novemberre elérte a 48,5 százalékot. A Malév nevében Leonov Péter, a légitársaság vezérigazgatója köszöntötte tegnap a Ferihegy 2A Terminál csarnokában a Társaság 2007-es évének hárommilliomodik fizető utasát. A számítógépes rendszer által kiválasztott szerencsés utas, Balázs Judit a Malév 541-es számú hamburgi járatával érkezett Budapestre. A magyar nemzeti légitársasággal az év első tizenegy hónapjában több mint 6 százalékkal utaztak többen a tavalyi év hasonló időszakához képest. A business utasok közt még jelentősebb volt a forgalomnövekedés, 10 százalékkal többen váltottak jegyet a Malév Sky Club osztályra ebben az időszakban. A főszezonon már kívül eső időszakokban, így például októberben 8,5%-kal, novemberben pedig 16,3%-kal bővült az utasszám, ezen belül a business utasforgalom 18, illetve 14 százalékkal nőtt. Jól alakult a járatok helykihasználtsági mutatója is novemberben; a load faktor 8,6 százalékponttal volt magasabb, mint az előző évben. A legnépszerűbb célállomások Amszterdam, Koppenhága, London, Párizs és Bukarest voltak.


Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül

Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül 

A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?

Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás? 

A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!

Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell! 

Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett

Veganuár a felhők felett 

Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit

A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit 

Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen

Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen 

A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban

Durván emelkedő kompárak Görögországban 

Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.