Akiknek az Airlines Ratings cikke szerint ezeknek a légitársaságoknak véget ért a működésük 2024-ben:
CSA – a Cseh Köztársaság légitársasága
A már-már történelmi CSA, mindössze két Airbus A320-as flottával működött, miután 2021-ben a koronavírus-járvány után már egyszer majdnem összeomlott. 2024-ben a Smartwings átvette a tevékenységét, és a CSA-t holdingtársasággá alakították át, és ezzel véget ért a SkyTeam szövetségben való tagsága.
Bonza – Ausztrália
A Bonza, egy ambiciózus fapados légitársaság volt, amelynek célja ausztrál piacok kiszolgálása volt, 2024 közepén viszont mégis leállította működésést.
Nordica – Észtország
Az Estonian Air 2015-ös összeomlása után az Észtország zászlóshajójaként indult Nordica az elmúlt években áttért a teljes bérbeadásra és az ACMI szolgáltatásokra. A jelentős erőfeszítések azonban elmaradtak, és a légitársaság 2024 novemberében beszüntette működését.
A FlyArna – Örményország
A FlyArna, az Air Arabia és egy helyi partner közös vállalata Örményország nemzeti légitársasága szeretett volna lenni. A többi fapados légitársaság, például a FlyOne és a Wizz Air, valamint a nagyobb oroszországi és közel-keleti légitársaságok versenye azonban kevés teret hagyott számára a régió kicsi és kiegyensúlyozatlan piacán. A légitársaság három Airbus A320-as repülőgépet üzemeltetett, de januárban beszüntette működését, és márciusban visszavonták az üzembentartási engedélyét.
Humo Air – Üzbegisztán
A Humo Air fapados légitársaság 2023 decemberében indult, és az egyik legrövidebb élettartamú légitársaság lett a repülés történetében. A tervek szerint 2025-ig 18 repülőgépből álló flottát kívánt üzemeltetni, és 60 célállomást terveztek kiszolgálni, de a légitársaság 2024-ben beszüntette működését.
A Jetlines kanadai fapados légitársaság 2022-ben kezdte meg működését négy Airbus A320-as repülőgépből álló flottával, majd 2024-ben pénzügyi nehézségek miatt beszüntette a repülést. A 2020-ban alapított kínai OTT Airlines a China Eastern Airlines leányvállalataként több mint 20 kínai gyártmányú ARJ21 típusú repülőgépet üzemeltetett, egészen 2024-ig, amikor beszüntették a működést, és flottáját és útvonalait az anyavállalatába integrálták.
További megszűnt légitársaságok a kanadai Lynx Air, az natiguau LIAT, az amerikai Tailwind Air, az izlandi Eagle Air és a kambodzsai Lamnei Airlines.
Átalakulás történt többek között az Air Malta, az Air Vanuatu, az amerikai Spirit, és az indiai Vistara légitársaságoknál-