A 2025. február 25-én aláírt stratégiai együttműködés célja, hogy
segítse az új utazási technológiai megoldások prototípusainak elkészítését, és tovább erősítse Dubaj, mint vezető utazási központ működését, innovációs képességeit.
Fotó: DET
Az együttműködési kapcsolatra építve a két vállalat az utazási technológia fejlesztésére, a látogatói élmények javítására és Dubaj turisztikai kínálatának megerősítésére összpontosít, és olyan platformot hoz létre, amely a 2024-ben elért 18,72 milliós rekordszámú, illetve a várhatóan ennél is tovább növekedő látogatószámra épít.
A DET és az Amadeus jelenleg is több területen működik együtt – ilyen a stratégiai utazási adatok és elemzések, az automatizált utazási hirdetések, vagy a B2B utazási marketing területe.
Ennek a szorosabb együttműködésnek köszönhetően megnyílik az út az Amadeus számára egy olyan kulcsfontosságú központ létrehozásához Dubajban, ahol számos kezdeményezést támogathat, mint pl. az utazók utazási élményének javítása, különös tekintettel a biometrikus adatok kihasználására, a repülőtéri élmény optimalizálása, hozzáférés-kezelés, érintés nélküli fizetés vagy akár a légi kapacitás fejlesztése.