Hiányzik a napsütés és a turista

Lassan indul a főszezon Ausztriában, ezért rendhagyó turisztikai kampányt indított az Österreich Werbung többek között hazánkban, a magyar lakosság szomszédba csalogatására.

Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete rendhagyó kampányba kezdett, amelynek célja a szolidaritás erősítése Európa országai között. A marketingszervezet legújabb közösségi média kampánya elsőre meglepő módon nem osztrák helyszíneken játszódik, hanem azokban az országokban, ahonnan Ausztria a vendégeket várja. A nemzetközi kampány képkockáin olyan közismert látványosságok köszönnek vissza, mint Budapest Duna-menti panorámája, a prágai Károly-híd vagy a pozsonyi Öreg-híd. A tervek szerint a kampányt 15 országra terjesztik ki. A magyarországi aktivitás június 15-én indult a Facebook és az Instagram felületein. A promóciós film főszereplője egy osztrák turista Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott. Az Erzsébet-hídon átkelve egy pillanatra megáll és megcsodálja Budapestet. Az ő gondolatait halljuk a szpotban: „Olyan jó, újra Magyarországon lenni, s milyen jó lesz Téged is vendégül látnunk Ausztriában.”

 {youtube|id=vVax-V7pPHc}

Forrás: Turizmus Online


Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.
Kedvező változás az Allianz utasbiztosításainál

Kedvező változás az Allianz utasbiztosításainál 

Májustól a kifizetett összeg akár a duplájára nőhet.
Ember és medve egy helyen – találkozáskor mi a teendő?

Ember és medve egy helyen – találkozáskor mi a teendő? 

Az emberek és a medvék együttéléséről világosítja fel a helyieket a lengyel tátrai nemzeti park.
Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten

Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten 

Május 20-án a budapesti Kozmo Hotel egy különleges turisztikai eseménynek adott otthont.
Egy török történelmi kisváros,  amelyet az új pápa is beírt a naptárába

Egy török történelmi kisváros, amelyet az új pápa is beírt a naptárába 

Pápai látogatásra készül a kereszténység egyik bölcsője.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.