Bormarketing cikkek
Járatlan utakon - elindult az új boros kampány
Az idei kampány keretében a három kiemelt borvidékről készült videóban mutatják be az egyes vidékek ikonikus fajtáit.
Bormarketing ügynökség: Y és Z-generáció a fókuszban
Elindította első belföldi kampányát a Magyar Bormarketing Ügynökség. "Buborékok nyara" címmel indított kampányukkal elsősorban az Y és Z-generáció tagjait célozzák meg.
Új tulajdonos felügyeli a hazai bormarketing területét
Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a Miniszterelnökséget jelölte ki az újonnan létrehozott Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. tulajdonosi jogainak gyakorlójaként.
Intenzívebb állami bormarketing
Ez év elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.
Új cégér a magyar bornak
Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az országos előadássorozat fővárosi állomásán.
A turizmust is támogatja a készülő bormarketing-koncepció
A jövő év elejére várhatóan elkészül a középtávú bormarketing-koncepció.
Kiadvány készült a Villányi Francról
A nyomtatvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.
Országimázs-építés a nagykövetségeken
A tervek szerint kétpólusú bormarketinget épít fel az agrártárca, az egyik pólusa Tokaj, a másik pedig a Balaton lenne - közölte Kiss Eliza, a Földművelésügyi Minisztérium eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára a XVII. Diplomata Szüreten Tihanyban csütörtökön.
A bor, mint iránytű
A borok és gasztronómia – a mindennapokon túl – egyre meghatározóbb szempont a következő úti cél kiválasztásakor is. Ezért az első Magyar-Osztrák Bortalálkozón résztvevő hazai és osztrák borászok erről és két ország közös kihívásairól cserélnek majd tapasztalatot a DiVino Borbárban.
Egységes megjelenést kapnak a szekszárdi borok
A palackos borok egységes megjelenéséről állapodtak meg a szekszárdi borászok, borászokat tömörítő szervezetek és a város önkormányzata, három szekszárdi borfajtát már jövőre egységesen hozhatnak forgalomba.
Otthon, vendégségben és általában tisztán isszuk a bort
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának megbízásából országos felmérés készült a borvásárlók körében igényeik, véleményeik, preferenciáik megismerése céljából.
Egységes arculat a magyar boroknak
A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.
3 millió euróból népszerűsítjük a magyar borokat
Összesen 3 millió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Versenyre keltek Sopron kékfrankosai
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, a Soproni Borút Egyesület, a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. és a Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa idén jubileumi 10. alkalommal hívta megmérettetésre a Soproni borvidék termelőit.
Nyit a soproni bormarketing-központ
Megnyit Sopron belvárosában a ForumVinorum bormarketing-központ pénteken.
Romániai hölgy lett Közép-Európa Sommellier Bajnoka
A Magyar Sommelier Szövetség és a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. 2012. szeptember 30 – október 1. között rendezte meg a Szigetközben, a Dunakiliti Diamant Hotelben az első profi Közép-Európai Sommelier Bajnokságot.
Bormarketing Konferencia Sopronban
Új időpontban várja a hazai borásztársadalmat Győr-Moson-Sopron megye. Ez alkalommal 2012. január 19-20 között kerül megrendezésre - immár tizenkettedik alkalommal - a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a jól bevált helyszín, a Hotel Sopron**** ad otthont - írja a Nyugathír.
„Must kell pihenni!”
A soproni szállodák, a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. és a Magyar Turizmus Zrt. Nyugat-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága együttműködésében, szeptember 1. és december 18. között idén is várja a vendégeket a „Must kell pihenni!” akció Sopronban.
Bemutatkoztak a Balaton régió borai is Brüsszelben
Civil kezdeményezés alapján a Brüsszeli Magyar Kulturális Intézet és a Magyar Turizmus Zrt. közreműködésével került megrendezésre a magyar borok idén már második borkóstoló rendezvénye Brüsszelben.
Jó bor, rossz marketing
A Vendég&Hotel februári számban Isa Bal, a The Fat Duck master sommelier-je elmondta, hogy megfelelő marketingháttér nélkül lehetetlen betörni a nemzetközi borpiacra. Ezt a véleményt támasztotta alá a Magyar Rádió Hajnal-táj című műsorának összeállítása.
Egymilliárd forint jut idén bormarketingre
Körülbelül egymilliárd forint jut 2011-ben bormarketingre, amelynek rendszerét a Bormarketing Bizottság át szeretné alakítani – mondta a bizottság elnöke szerdán Szekszárdon.
Nyílt pályázat helyi bormarketingre az AMC-nél
Nyílt pályázati felhívást tesz közzé az Agrármarketing Centrum (AMC) a magyar borkultúrát, borászatokat és borokat népszerűsítő idei „helyi kisprojektek” megvalósítására - adta hírül az Agrominitor.
100 millió kistermelői bormarketingre
Az Agrármarketing Centrum (AMC) nettó 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők projektjeit támogassa.
Összeül a Bormarketing Bizottság
Szerdán megtartja első ülését az újjáalakult Bormarketing Bizottság - mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója, a bizottság titkára.
Újjáalakult a Bormarketing Bizottság
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter december 1-jei hatállyal kinevezte az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait - közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM).
Megújuló Bormarketing Bizottság
A termelők jelenleg marketing célokra kötelező járulékot fizetnek minden Magyarországon forgalomba hozott bor után. A minőségi boroknál ez az összeg literenként 10, egyéb esetekben 5 forint - írja a Marketinginfo.
XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia
A XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia keretében kerül megrendezésre 2010. december 3-án délután 13:00-tól a bor és gasztronómia szekcióülés.
Magyar–osztrák borbemutató Londonban
A két ország legjobb borait egyszerre mutatták be angol borszakértőknek Londonban október 12-én.