Bormarketing ügynökség: Y és Z-generáció a fókuszban

Bormarketing ügynökség: Y és Z-generáció a fókuszban 

Elindította első belföldi kampányát a Magyar Bormarketing Ügynökség. "Buborékok nyara" címmel indított kampányukkal elsősorban az Y és Z-generáció tagjait célozzák meg. 
Új tulajdonos felügyeli a hazai bormarketing területét

Új tulajdonos felügyeli a hazai bormarketing területét 

Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a Miniszterelnökséget jelölte ki az újonnan létrehozott Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. tulajdonosi jogainak gyakorlójaként.

Intenzívebb állami bormarketing 

Ez év elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.
Új cégér a magyar bornak

Új cégér a magyar bornak 

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az országos előadássorozat fővárosi állomásán.

A turizmust is támogatja a készülő bormarketing-koncepció 

A jövő év elejére várhatóan elkészül a középtávú bormarketing-koncepció.

Kiadvány készült a Villányi Francról 

A nyomtatvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.

Országimázs-építés a nagykövetségeken 

A tervek szerint kétpólusú bormarketinget épít fel az agrártárca, az egyik pólusa Tokaj, a másik pedig a Balaton lenne - közölte Kiss Eliza, a Földművelésügyi Minisztérium eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára a XVII. Diplomata Szüreten Tihanyban csütörtökön.
A bor, mint iránytű

A bor, mint iránytű 

A borok és gasztronómia – a mindennapokon túl – egyre meghatározóbb szempont a következő úti cél kiválasztásakor is. Ezért az első Magyar-Osztrák Bortalálkozón résztvevő hazai és osztrák borászok erről és két ország közös kihívásairól cserélnek majd tapasztalatot a DiVino Borbárban.

Egységes megjelenést kapnak a szekszárdi borok 

A palackos borok egységes megjelenéséről állapodtak meg a szekszárdi borászok, borászokat tömörítő szervezetek és a város önkormányzata, három szekszárdi borfajtát már jövőre egységesen hozhatnak forgalomba.
Otthon, vendégségben és általában tisztán isszuk a bort

Otthon, vendégségben és általában tisztán isszuk a bort 

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának megbízásából országos felmérés készült a borvásárlók körében igényeik, véleményeik, preferenciáik megismerése céljából.  

Egységes arculat a magyar boroknak 

A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.

3 millió euróból népszerűsítjük a magyar borokat 

Összesen 3 millió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.

Versenyre keltek Sopron kékfrankosai 

Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, a Soproni Borút Egyesület, a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. és a Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa idén jubileumi 10. alkalommal hívta megmérettetésre a Soproni borvidék termelőit.

Nyit a soproni bormarketing-központ 

Megnyit Sopron belvárosában a ForumVinorum bormarketing-központ pénteken.

Romániai hölgy lett Közép-Európa Sommellier Bajnoka 

A Magyar Sommelier Szövetség és a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. 2012. szeptember 30 – október 1. között rendezte meg a Szigetközben, a Dunakiliti Diamant Hotelben az első profi Közép-Európai Sommelier Bajnokságot.

Bormarketing Konferencia Sopronban 

Új időpontban várja a hazai borásztársadalmat Győr-Moson-Sopron megye. Ez alkalommal 2012. január 19-20 között kerül megrendezésre - immár tizenkettedik alkalommal - a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a jól bevált helyszín, a Hotel Sopron**** ad otthont - írja a Nyugathír.

„Must kell pihenni!” 

A soproni szállodák, a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. és a Magyar Turizmus Zrt. Nyugat-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága együttműködésében, szeptember 1. és december 18. között idén is várja a vendégeket a „Must kell pihenni!” akció Sopronban.

Bemutatkoztak a Balaton régió borai is Brüsszelben 

Civil kezdeményezés alapján a Brüsszeli Magyar Kulturális Intézet és a Magyar Turizmus Zrt. közreműködésével került megrendezésre a magyar borok idén már második borkóstoló rendezvénye Brüsszelben.

Jó bor, rossz marketing 

A Vendég&Hotel februári számban Isa Bal, a The Fat Duck master sommelier-je elmondta, hogy megfelelő marketingháttér nélkül lehetetlen betörni a nemzetközi borpiacra. Ezt a véleményt támasztotta alá a Magyar Rádió Hajnal-táj című műsorának összeállítása.

Egymilliárd forint jut idén bormarketingre 

Körülbelül egymilliárd forint jut 2011-ben bormarketingre, amelynek rendszerét a Bormarketing Bizottság át szeretné alakítani – mondta a bizottság elnöke szerdán Szekszárdon.

Nyílt pályázat helyi bormarketingre az AMC-nél 

Nyílt pályázati felhívást tesz közzé az Agrármarketing Centrum (AMC) a magyar borkultúrát, borászatokat és borokat népszerűsítő idei „helyi kisprojektek” megvalósítására - adta hírül az Agrominitor.

100 millió kistermelői bormarketingre 

Az Agrármarketing Centrum (AMC) nettó 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők projektjeit támogassa.

Összeül a Bormarketing Bizottság 

Szerdán megtartja első ülését az újjáalakult Bormarketing Bizottság - mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója, a bizottság titkára.

Újjáalakult a Bormarketing Bizottság 

Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter december 1-jei hatállyal kinevezte az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait - közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM).

Megújuló Bormarketing Bizottság 

A termelők jelenleg marketing célokra kötelező járulékot fizetnek minden Magyarországon forgalomba hozott bor után. A minőségi boroknál ez az összeg literenként 10, egyéb esetekben 5 forint - írja a Marketinginfo.

XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia 

A XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia keretében kerül megrendezésre 2010. december 3-án délután 13:00-tól a bor és gasztronómia szekcióülés.

Magyar–osztrák borbemutató Londonban 

A két ország legjobb borait egyszerre mutatták be angol borszakértőknek Londonban október 12-én.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!