Élénkülő francia turisztikai marketing

Élénkülő francia turisztikai marketing 

Az utóbbi időben megélénkültek a magyar-francia turisztikai kapcsolatok. Néhány hónappal ezelőtt a síterepek mutatkoztak be Budapesten, most pedig – időzítve az Utazás kiállításhoz – kevésbé ismert, elsősorban tavasszal és nyáron élvezhető régiók hozták el kínálatukat - írja laptársunk, az mfor.hu.
A távoli országokból is újra vonzzuk a turistákat

A távoli országokból is újra vonzzuk a turistákat 

Három fontos tengerentúli küldőpiacon – Mexikóban, Brazíliában és az Egyesült Arab Emírségekben – ismét újraindultak a közös V4-es aktivitások. A Visegrádi Négyek országainak turisztikai együttműködése a Covid világjárványt megelőzően szinte kizárólag a távoli (long-haul) piacokon folytatott közös marketing aktivitásokra összpontosított.
Szánjon ránk tíz percet, wellnesshétvégét nyerhet!

Szánjon ránk tíz percet, wellnesshétvégét nyerhet! 

Felmérést készítünk arról, hogy a hazai turisztikai vállalkozások milyen marketingeszközöket használnak és mennyire tudatosan teszik ezt. Amennyiben Ön szállodában, utazási irodában, étteremben vagy bármilyen turisztikai jellegű létesítményben dolgozik, kérjük, töltse ki kérdőívünket! A kitöltők között egy kétszemélyes wellnesshétvégét sorsolunk ki a ráckevei Duna Relax & Event Hotel felajánlásával.
Kihívások a turisztikai marketingben - töltse ki kérdőívünket!

Kihívások a turisztikai marketingben - töltse ki kérdőívünket! 

Ha Ön turisztikai marketinggel foglalkozik, szánjon 10 percet kérdőívünk kitöltésére, Aqaworld-belépőt vagy Feldobox-utalványt nyerhet vele! Már közel százan kitöltötték, töltse ki Ön is!
TIMEA 10,7 milliárd forintból gazdálkodhat

TIMEA 10,7 milliárd forintból gazdálkodhat 

Több mint tízmilliárd forintot fog elkölteni a Magyar Turisztikai Ügynökség 2018 végéig Magyarország turisztikai kínálatának kül- és kisebb részben belföldi népszerűsítésére egy most induló uniós pályázat keretében. 

Rekordra számít a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója 

Magyarország minden eddiginél népszerűbb turisztikai célponttá vált, a kereskedelmi szálláshelyek forgalma, azon belül a belföldi és a külföldi vendégforgalom egyaránt stabil növekedést mutat - hangsúlyozta Faragó Péter, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában.

Tata lett a Marketing fővárosa 

Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ): az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet – tájékoztatott a pályázatot kiíró MMSZ.

Íme a turisztikai marketing új fegyvere 

Világszerte hódítanak a drónfelvételek.
Banánon reklámozza magát Ecuador

Banánon reklámozza magát Ecuador 

24 millió tonnás exportjával Ecuador a világ egyik legjelentősebb banánnagyhatalma. 

A legnagyobb buli 

Pár hónapja hihetetlenül jó videót készített a Fülöp-szigetek Turisztikai Hivatala. 

75 százalékkal kevesebb pénz a főváros turisztikai marketingjére 

Az idén 43,68 millió forint önkormányzati támogatást kap a fővárosi turisztikai marketingtársaság, a Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. (BTDM), csaknem 75 százalékkal kevesebbet, mint tavaly - mondta Molnár József, a kft. ügyvezető igazgatója az MTI-nek.

Most Svájc korábbi szlogenjét nyúlta le a Fülöp-szigetek 

Sokkolta az ágazatot a Fülöp-szigetek új turisztikai marketingkampánya. A szlogent, amellyel most a szigetország népszerűsíti magát, korábban már Svájc is használta. Az ország 2010-ben a lengyelek logóját plagizálta.

Norvégiai terror: érintheti-e hazánk turizmusát? 

Mivel a tettes egyik kedvenc városa Budapest, és állítólag még a Szigetre is jött volna, joggal merül fel a kérdés: befolyásolja-e a norvégok érdeklődését irántunk, hogy Budapest a haramia révén ilyen negatív kontextusba került. Munkatársunktól

Ki tud többet Szerbiáról? 

Aki részt vett a Szerb Nemzeti Turisztikai Hivatal szerdai, budapesti sajtótájékoztatóján, az minden bizonnyal gazdagabban távozott, mint ahogy érkezett. Munkatársunktól

Kétszáz millió dollár turisztikai marketingre 

Jelentős erőket mozgósít az amerikai turisztikai ipar az országimázsának erősítésére és a beutazók számának növelésére. A világviszonylatban is óriásinak számító 200 millió dolláros kampánytól azt várják, hogy tovább növekszik a turisztikai szolgáltatásokból származó jövedelem – ez tavaly már meghaladta a 144 milliárd dollárt.

Szuper turisztikai reklámfilm Budapestről, tízezerért 

Egy gyakorlatilag 10 ezer forintból készült, Budapesten játszódó videóklippel nyerte el egy magyar fiú a norvég Röyksopp együttes videóversenyének első díját - írja a Szívlapát.

Hogy adjuk el Magyarországot? 

A Magyar Turizmus Zrt. új kommunkiációs tenderének témája: hogyan lehet eladni Magyarországot a külföldi és a belföldi piacon?

30 milliót költenek a horvátok idegenforgalomra 

Horvátországban az idén 30 millió eurónak megfelelő összeget fordítanak az idegenforgalom népszerűsítésére - közölte hétfőn az ország idegenforgalmi minisztere. Damir Bajs szerint a program legfontosabb eleme a magán és az állami idegenforgalmi vállalkozások közös marketingje.

Pornóoldalra navigált a turisztikai hivatal honlapja 

Pornóoldalra vitt a Fülöp-szigetek turisztikai oldala, az oldalt leállították. Csak 18 éven felülieknek!

A turizmus a kormány sikerágazata lesz 

Az Orbán-kormány ismét a helyén kívánja kezelni a turizmust - szögezte le mai sajtótájékoztatóján Bánki Erik, a Fidesz szakpolitikusa, az Országgyűlés Sport- és Turizmus Bizottságának elnöke.

Beszélő melltartó lendíti fel Japán turizmusát 

A fehérnemű gyártó Triumph beszélő melltartót dobott piacra a japán turizmus fellendítésére. A melltartó angolul, kínaiul és koreai nyelven üdvözli a vendégeket - írta a Tourism Review.com.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!