A Turizmus Trend szaklap és a market-R marketing és interim szolgáltató közös felmérést készít, amely egyedülálló a hazai turisztikai piacon. Arra szeretnénk választ kapni, hogy a magyarországi turisztikai vállalkozások mennyire tudatosan használják a marketing eszközrendszerét, ezen eszközök közül milyen elemeket tartanak különösen fontosnak, továbbá hogy milyen alapokra helyezik a tervezést és a döntéshozatalt. Kíváncsiak vagyunk arra is, hogy a vállalkozások mennyire innovatívak ezen a területen.
Reméljük, hogy az Utazás Kiállítás után érdekes, tanulságos összegzéssel tudjuk munkájukat segíteni. Ehhez minél több válaszra lesz szükségünk. Ezért segítségüket kérjük, hogy egy-egy cégtől minden első számú vezető és középvezető, munkatárs is töltse ki a kérdőívet. Szeretnénk ugyanis azt is kielemezni, mennyire látják esetleg máshogy a beosztottak a cég marketingtevékenységét, mint a vezetők. A kérdőív kitöltése anonim és maximum 7-10 percet vesz el aznapi munkájukból.
És még egyszer, ne felejtsék: a kitöltők között egy kétszemélyes wellnesshétvégét sorsolunk ki a négycsillagos ráckevei Duna Relax & Event Hotel felajánlásával! Tíz percet megér, ugye?
Közreműködésüket köszönjük:
Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője
Szántó Regina Msc. okl.közgazdász / marketingszakember
Szalóczi Péter szociológus/ piackutató
A kérdőív ezen a linken érhető el: https://www.surveymonkey.com/r/tTRENDFELMERES2017
A felméréssel kapcsolatos kérdéseiket, észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken várjuk:
www.market-r.hu / a kapcsolat oldalon