Z generáció cikkek
Utazási hackerek jelentkezését várják
Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Egészséges hedonizmus: a Z generáció étkezési szokásai
Milyen szempontok vezérlik a fiatal generációkat az étkezések során? Ellentmondásosak, viszont nem olyan bonyolult megszólítani őket, mint elsőre látszik.
Vannak, akiknek nem elég jó egy kastélyszálló
Egy új tanulmány szerint a Z és a millenniumi generáció legalább kilencven százaléka szeretne életében egyszer kibérelni egy kastélyt.
Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort
A Speak Easy Wines egy teljesen új borcsalád a hazai piacon, mely vidám, színes és fiatalos megjelenésével elsősorban a Z generációt célozza meg, másodsorban pedig a 30-49 éves korosztályt.
Így választ repjegyet a Z generáció
Rugalmasan és olcsón: a lehető legkevesebbet költ repülőjegyre egy Z generációs fiatal ma, amikor az utazását szervezi, a kiwi.com legfrissebb felmérése szerint.
A Z generáció utazási szokásairól
Egy Z generációs magyar fiatal előre, tudatosan tervezi az utazásait, sokszor szeptemberben kel útra, és pár napot tölt el valamelyik európai nagyvárosban, ahová kevés holmit visz magával és szinte sosem köt biztosítást. A Kiwi.com online utazási technológiai vállalat azonosította a Z generáció jellemző utazási szokásait.
A magyar Z generáció természetesnek veszi a technológia adta kényelmet
Itt a legfiatalabb fogyasztói csoport, a Z generáció attitűdjeiről és viselkedéséről szóló új, közép-kelet-európai felmérés eredményei.
Fontos tudnia, ha pályakezdőt alkalmaz
A Z generáció motivációjáról, érdeklődési köréről, gondolkodásáról tartott előadást Tari Annamária pszichoterapeuta, pszichoanalitikus a Milton Friedman Egyetemen az EFOP-3.4.3-2016-00017 jelű projektje keretében. A szakember szerint a fiatalok csapdába kerülnek, amikor meglátják, hogy a virtuális valóság és a fogyasztói társadalom elhiteti velük, hogy minimális energiabefektetéssel is nagy eredményeket érhetnek el, pedig ez csak egy illúzió. A digitális generációk érvényesüléséhez kölcsönös empátiára és megértésre van szükség minden generáció részéről.
Ilyenek lesznek a jövő cégvezetői
A Z generáció szerint kiváló cégvezető lesz belőlük, mivel tanulékonyság, alkalmazkodóképesség, kreativitás és kíváncsiság jellemző rájuk. A jövő vezetői szerint 2050-ben diploma helyett a vizsgával nem megszerezhető szociális készségeken lesz a hangsúly, és a vezetői képességeket nem feltétlenül az iskolapadban, hanem a munkahelyi ranglétrát végig járva fogják megszerezni – derül ki az Adecco Csoport #CtheFuture Z generációs felméréséből.
A Z generáció megszólítása
Az írott kommunikáció, a verbalitás fontossága és az erre való képesség is csökken a Z generáció körében. A leírt és kimondott szavakat és mondatokat egyre inkább felváltják az emotikonok, fotók, gifek, videók, ami nem lenne hátrány a marketingnek, ha a fiatalok ugyanakkor nem lennének reklámkerülők is.
Kalandorok és eszképisták - feltörekvőben a Z generáció
Az első globális nemzedéknek is tartott Z generáció tagjai kulcsszerepet játszanak napjaink technológia-központú kultúrájának alakításában. E legifjabb fogyasztók - akik közül még a legidősebbek is csak tizenévesek – már most is domináns hatással vannak a többi korosztály fogyasztói hozzáállására és magatartására. Arra számíthatunk, hogy a változások motorja 2015-ben és később is a fokozódó fogyasztói aktivitás lesz – mivel e nemzedék egyre inkább motivált arra, hogy túllépjen a konvenciókon, új normákat állítson fel, elutasítsa a kudarcot megbélyegző viselkedést, és elfogadja a mobilitás nagyobb szabadságot és kreativitást megengedő új formáit. A Ford által kiadott „Looking Further with Ford 2015” című jelentés fogyasztói felmérések eredményeit és számos, a világ különböző részen élő, véleményformáló személy meglátásait tartalmazza. Azzal a céllal készült, hogy átfogó képet adjon a 2015-ben – illetve a későbbiekben – a termékekre és márkákra hatással bíró mikrotrendekről.