Z generáció cikkek
![Utazási hackerek jelentkezését várják](https://turizmusonline.hu/i/0/0/8/d/3/8/2/c/2/8/3/9/e/0/7/a/3/6/7/d/utazasi-hacker_md.jpg)
Utazási hackerek jelentkezését várják
Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
![Egészséges hedonizmus: a Z generáció étkezési szokásai](https://turizmusonline.hu/i/0/7/f/c/7/a/8/9/b/8/d/a/b/9/4/f/2/0/c/4/nincs-cim_md.jpg)
Egészséges hedonizmus: a Z generáció étkezési szokásai
Milyen szempontok vezérlik a fiatal generációkat az étkezések során? Ellentmondásosak, viszont nem olyan bonyolult megszólítani őket, mint elsőre látszik.
![Vannak, akiknek nem elég jó egy kastélyszálló](https://turizmusonline.hu/i/1/0/d/b/c/5/d/7/c/0/d/9/0/c/7/8/0/f/4/d/vannak-akiknek-nem-eleg-jo-egy-kastelyszallo_md.jpg)
Vannak, akiknek nem elég jó egy kastélyszálló
Egy új tanulmány szerint a Z és a millenniumi generáció legalább kilencven százaléka szeretne életében egyszer kibérelni egy kastélyt.
![Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort](https://turizmusonline.hu/i/4/6/b/3/7/4/4/9/c/9/1/e/1/b/1/b/5/d/7/3/borok-azoknak-akik-meg-nem-szeretik-a-bort_md.jpg)
Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort
A Speak Easy Wines egy teljesen új borcsalád a hazai piacon, mely vidám, színes és fiatalos megjelenésével elsősorban a Z generációt célozza meg, másodsorban pedig a 30-49 éves korosztályt.
![Így választ repjegyet a Z generáció](https://turizmusonline.hu/i/5/2/3/7/c/3/d/e/c/c/6/2/3/f/f/8/b/4/6/b/igy-valaszt-repjegyet-a-z-generacio_md.jpg)
Így választ repjegyet a Z generáció
Rugalmasan és olcsón: a lehető legkevesebbet költ repülőjegyre egy Z generációs fiatal ma, amikor az utazását szervezi, a kiwi.com legfrissebb felmérése szerint.
A Z generáció utazási szokásairól
Egy Z generációs magyar fiatal előre, tudatosan tervezi az utazásait, sokszor szeptemberben kel útra, és pár napot tölt el valamelyik európai nagyvárosban, ahová kevés holmit visz magával és szinte sosem köt biztosítást. A Kiwi.com online utazási technológiai vállalat azonosította a Z generáció jellemző utazási szokásait.
![A magyar Z generáció természetesnek veszi a technológia adta kényelmet](https://turizmusonline.hu/i/c/8/9/a/5/0/1/0/4/a/d/1/e/d/5/5/b/5/2/2/a-magyar-z-generacio-termeszetesnek-veszi-a-technologia-adta-kenyelmet_md.jpg)
A magyar Z generáció természetesnek veszi a technológia adta kényelmet
Itt a legfiatalabb fogyasztói csoport, a Z generáció attitűdjeiről és viselkedéséről szóló új, közép-kelet-európai felmérés eredményei.
![Fontos tudnia, ha pályakezdőt alkalmaz](https://turizmusonline.hu/i/5/6/b/9/7/3/1/d/6/7/c/1/3/7/c/4/a/0/e/4/fontos-tudnia-ha-palyakezdot-alkalmaz_md.jpg)
Fontos tudnia, ha pályakezdőt alkalmaz
A Z generáció motivációjáról, érdeklődési köréről, gondolkodásáról tartott előadást Tari Annamária pszichoterapeuta, pszichoanalitikus a Milton Friedman Egyetemen az EFOP-3.4.3-2016-00017 jelű projektje keretében. A szakember szerint a fiatalok csapdába kerülnek, amikor meglátják, hogy a virtuális valóság és a fogyasztói társadalom elhiteti velük, hogy minimális energiabefektetéssel is nagy eredményeket érhetnek el, pedig ez csak egy illúzió. A digitális generációk érvényesüléséhez kölcsönös empátiára és megértésre van szükség minden generáció részéről.
Ilyenek lesznek a jövő cégvezetői
A Z generáció szerint kiváló cégvezető lesz belőlük, mivel tanulékonyság, alkalmazkodóképesség, kreativitás és kíváncsiság jellemző rájuk. A jövő vezetői szerint 2050-ben diploma helyett a vizsgával nem megszerezhető szociális készségeken lesz a hangsúly, és a vezetői képességeket nem feltétlenül az iskolapadban, hanem a munkahelyi ranglétrát végig járva fogják megszerezni – derül ki az Adecco Csoport #CtheFuture Z generációs felméréséből.
![A Z generáció megszólítása](https://turizmusonline.hu/i/0/9/4/3/9/3/f/5/f/a/b/5/b/0/1/e/e/6/6/2/a-z-generacio-megszolitasa_md.jpg)
A Z generáció megszólítása
Az írott kommunikáció, a verbalitás fontossága és az erre való képesség is csökken a Z generáció körében. A leírt és kimondott szavakat és mondatokat egyre inkább felváltják az emotikonok, fotók, gifek, videók, ami nem lenne hátrány a marketingnek, ha a fiatalok ugyanakkor nem lennének reklámkerülők is.
Kalandorok és eszképisták - feltörekvőben a Z generáció
Az első globális nemzedéknek is tartott Z generáció tagjai kulcsszerepet játszanak napjaink technológia-központú kultúrájának alakításában. E legifjabb fogyasztók - akik közül még a legidősebbek is csak tizenévesek – már most is domináns hatással vannak a többi korosztály fogyasztói hozzáállására és magatartására. Arra számíthatunk, hogy a változások motorja 2015-ben és később is a fokozódó fogyasztói aktivitás lesz – mivel e nemzedék egyre inkább motivált arra, hogy túllépjen a konvenciókon, új normákat állítson fel, elutasítsa a kudarcot megbélyegző viselkedést, és elfogadja a mobilitás nagyobb szabadságot és kreativitást megengedő új formáit. A Ford által kiadott „Looking Further with Ford 2015” című jelentés fogyasztói felmérések eredményeit és számos, a világ különböző részen élő, véleményformáló személy meglátásait tartalmazza. Azzal a céllal készült, hogy átfogó képet adjon a 2015-ben – illetve a későbbiekben – a termékekre és márkákra hatással bíró mikrotrendekről.