Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort

A Speak Easy Wines egy teljesen új borcsalád a hazai piacon, mely vidám, színes és fiatalos megjelenésével elsősorban a Z generációt célozza meg, másodsorban pedig a 30-49 éves korosztályt.

Egy biztos: most, amikor minden statisztika azt mutatja, hogy világszerte drasztikusan csökken a borfogyasztás, a fiatalok figyelme pedig egyre inkább más alkoholos italok felé irányul.

Az edukáció és céltudatos marketing mellett a Z generációt leginkább ilyen könnyű, jól elkészített, populáris borokkal kell rávenni arra, hogy érdeklődjenek a borok iránt.

De mit is jelent a Speak Easy Wines név?

Ahogyan honlapjukon áll, egyben írva, azaz speakeasy, az amerikai szesztilalom alatt, titokban üzemelő bárok, kocsmák elnevezése volt, ahol titokban fogyott a „moonshine” és egyéb a törvény elől rejtve főzött italok sora. Külön írva pedig a könnyedségre és lazaságra szerettek volna utalni a márkanévvel. A Speak Easy Wines borok olyan tételek, amelyek nem feltétlenül helyi szőlőfajtákból készültek, azaz Tokajban „be vannak tiltva”. Természetesen nem ez a megfogalmazott üzenet, hanem ez sokkal inkább egy bennfentes poén az eladási érvek mellé, de ezt is használják majd idővel a kommunikációjukban. A név leginkább a laza és sztorizós bornevekre utal, illetve arra, hogy könnyen fogyasztható, könnyen érthető, élvezetes borok jelennek meg a márkanév alatt.

Kinek szól a Speak Easy Wines márka?

Mint arról már a bekezdésben is írtam, a Speak Easy Wines elsősorban a 18-29, másodsorban pedig a 30-49 éves, fiatal fogyasztóknak szánt borcsalád. Most elsőként 3 tételből áll a borcsalád, de a következő években a tervek szerint folyamatosan fog bővülni. Például lesz Sauvignon Blanc, esetleg egy királyleányka is, középtávon pedig rozé és vörös borokkal is kiegészül a borcsalád. Én most az eddig megjelent három bort kóstoltam meg: Fall in Love Gyöngyözőbor, What’s Next? Muscat Blanc, és Who Cares? Cuvée Blanc.

Elolvasom a teljes cikket >>

Forrás: wineartculture.hu


Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel

Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel 

Három magyar résztvevő a mikulovi Nemzetközi Borturizmus Konferencián.
Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére

Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére 

Az Etyeki Pezsgő hivatalosan eredetvédett státuszt kapott.
Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban

Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban 

Hagyományteremtő„Balaton Expo”-n jelent meg a régió kínálata a Balaton asztalán.
Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek

Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek 

Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja működését Magyarország vezető újrahasználati rendszere, a Cup Revolution.
Felvásárolták az albán Spar-hálózatot

Felvásárolták az albán Spar-hálózatot 

Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Viva Fresh Store felvásárolta a Spar Albánia üzleteit a helyi Balfin befektetési csoporttól.
Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben

Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben 

Ki mondta, hogy a balatonfüredi borvidék kizárólag fehérborok készítéséhez kiváló terület?
Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás

Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás 

Az első tünetek kedden jelentkeztek a Levél településen található, 3000 egyedet számláló szarvasmarha-állományban.
Jön egy stílusos villásreggeli

Jön egy stílusos villásreggeli 

Stílusos Vidéki Villásreggeli Fesztivál és majális- egy igazán ragyogó program a gasztronómia és az utazás szerelmeseinek.
Megújult étlappal vár az etyeki birtok

Megújult étlappal vár az etyeki birtok 

Defend Márk séf és csapata tálalásában mutatják be a friss ötletekre és szezonális alapanyagokra épülő megújult étlapot.
Zenés-táncos estek a Gundelben

Zenés-táncos estek a Gundelben 

Hagyományélesztés modern köntösben: áprilistól zenés-táncos estek a Gundelben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.