Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort

A Speak Easy Wines egy teljesen új borcsalád a hazai piacon, mely vidám, színes és fiatalos megjelenésével elsősorban a Z generációt célozza meg, másodsorban pedig a 30-49 éves korosztályt.

Egy biztos: most, amikor minden statisztika azt mutatja, hogy világszerte drasztikusan csökken a borfogyasztás, a fiatalok figyelme pedig egyre inkább más alkoholos italok felé irányul.

Az edukáció és céltudatos marketing mellett a Z generációt leginkább ilyen könnyű, jól elkészített, populáris borokkal kell rávenni arra, hogy érdeklődjenek a borok iránt.

De mit is jelent a Speak Easy Wines név?

Ahogyan honlapjukon áll, egyben írva, azaz speakeasy, az amerikai szesztilalom alatt, titokban üzemelő bárok, kocsmák elnevezése volt, ahol titokban fogyott a „moonshine” és egyéb a törvény elől rejtve főzött italok sora. Külön írva pedig a könnyedségre és lazaságra szerettek volna utalni a márkanévvel. A Speak Easy Wines borok olyan tételek, amelyek nem feltétlenül helyi szőlőfajtákból készültek, azaz Tokajban „be vannak tiltva”. Természetesen nem ez a megfogalmazott üzenet, hanem ez sokkal inkább egy bennfentes poén az eladási érvek mellé, de ezt is használják majd idővel a kommunikációjukban. A név leginkább a laza és sztorizós bornevekre utal, illetve arra, hogy könnyen fogyasztható, könnyen érthető, élvezetes borok jelennek meg a márkanév alatt.

Kinek szól a Speak Easy Wines márka?

Mint arról már a bekezdésben is írtam, a Speak Easy Wines elsősorban a 18-29, másodsorban pedig a 30-49 éves, fiatal fogyasztóknak szánt borcsalád. Most elsőként 3 tételből áll a borcsalád, de a következő években a tervek szerint folyamatosan fog bővülni. Például lesz Sauvignon Blanc, esetleg egy királyleányka is, középtávon pedig rozé és vörös borokkal is kiegészül a borcsalád. Én most az eddig megjelent három bort kóstoltam meg: Fall in Love Gyöngyözőbor, What’s Next? Muscat Blanc, és Who Cares? Cuvée Blanc.

Elolvasom a teljes cikket >>

Forrás: wineartculture.hu


Nappal hagyományos, éjjel automata - jön az első, távfelügyelt kisbolt

Nappal hagyományos, éjjel automata - jön az első, távfelügyelt kisbolt 

Tervek szerint már idén nyáron működnek az első távfelügyelt boltok Magyarországon.
Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon

Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon 

Idén tovább bővül az Avasi Borangolás programkínálata.
Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben

Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben 

Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben.
Megvannak a pizzafesztivál győztesei

Megvannak a pizzafesztivál győztesei 

A pizzafesztiválon Magyarország legjobb pizzériái és pizzakészítő mesterei versenyeztek egymással.
Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton

Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton 

Harmadik cukrászdáját nyitotta a gasztronómia területén két évtizedes tapasztalattal rendelkező VakVarjú Csoport Budapest egyik legmenőbb, legdinamikusabban fejlődő részén, a festői és egyben lazulós hangulatú BudaParton.
Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?

Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?  

 A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan átalakul a borravaló intézménye is.
Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról

Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról 

A Danone Magyarország 2024-ben részt vett az öt kelet-közép-európai országban végzett régiós kutatásban, amely a fogyasztók étkezési szokásait mérte fel.
Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja

Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja 

A rekordot idáig Olaszország tartotta egy több, mint 132 méteres bagettel.  
Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon

Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon 

A „sétáló országkóstoló” ezúttal is nagyot merít a hazai kulináris kínálatból.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.