Borok azoknak, akik (még) nem szeretik a bort

A Speak Easy Wines egy teljesen új borcsalád a hazai piacon, mely vidám, színes és fiatalos megjelenésével elsősorban a Z generációt célozza meg, másodsorban pedig a 30-49 éves korosztályt.

Egy biztos: most, amikor minden statisztika azt mutatja, hogy világszerte drasztikusan csökken a borfogyasztás, a fiatalok figyelme pedig egyre inkább más alkoholos italok felé irányul.

Az edukáció és céltudatos marketing mellett a Z generációt leginkább ilyen könnyű, jól elkészített, populáris borokkal kell rávenni arra, hogy érdeklődjenek a borok iránt.

De mit is jelent a Speak Easy Wines név?

Ahogyan honlapjukon áll, egyben írva, azaz speakeasy, az amerikai szesztilalom alatt, titokban üzemelő bárok, kocsmák elnevezése volt, ahol titokban fogyott a „moonshine” és egyéb a törvény elől rejtve főzött italok sora. Külön írva pedig a könnyedségre és lazaságra szerettek volna utalni a márkanévvel. A Speak Easy Wines borok olyan tételek, amelyek nem feltétlenül helyi szőlőfajtákból készültek, azaz Tokajban „be vannak tiltva”. Természetesen nem ez a megfogalmazott üzenet, hanem ez sokkal inkább egy bennfentes poén az eladási érvek mellé, de ezt is használják majd idővel a kommunikációjukban. A név leginkább a laza és sztorizós bornevekre utal, illetve arra, hogy könnyen fogyasztható, könnyen érthető, élvezetes borok jelennek meg a márkanév alatt.

Kinek szól a Speak Easy Wines márka?

Mint arról már a bekezdésben is írtam, a Speak Easy Wines elsősorban a 18-29, másodsorban pedig a 30-49 éves, fiatal fogyasztóknak szánt borcsalád. Most elsőként 3 tételből áll a borcsalád, de a következő években a tervek szerint folyamatosan fog bővülni. Például lesz Sauvignon Blanc, esetleg egy királyleányka is, középtávon pedig rozé és vörös borokkal is kiegészül a borcsalád. Én most az eddig megjelent három bort kóstoltam meg: Fall in Love Gyöngyözőbor, What’s Next? Muscat Blanc, és Who Cares? Cuvée Blanc.

Elolvasom a teljes cikket >>

Forrás: wineartculture.hu


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.