Mint megállapítják, egyre növekszik a Z generáció vásárlóereje:
az 1997 és 2012 között születettek kulcsfontosságúak a mai élelmiszeripar sikeréhez.
Az új kutatások megmutatják, hogy a Z generáció igényei mennyire ellentmondanak az eddigi megszokott normáknak. Étkezési szokásaik markánsan eltérőek és tele van ellentmondásokkal is, amelyek izgalmas kihívások elé állítják az élelmiszergyártókat.
A Lifesum - egy olyan alkalmazás, amely segíti felhasználóit az egészségesebb étkezésben – nemrég a Z generáció étkezési szokásaival kapcsolatban végzett felmérést - írja a fooddive.com.
A 2024-es State of Healthy Eating and Wellbeing Report felmérésében 10 ezer válaszadó vett részt. A nem meglepő eredmények szerint a Z generáció egészségtudatos, és a funkcionális táplálkozásra törekszik holisztikus jóllétének javítása érdekében.
A jelentés szerint a generáció 73 százaléka táplálkozik a fokozott energiabevitel, 61 százaléka a mentális egészség javulása, 40 százaléka pedig a jobb alvás érdekében.
A teljes cikk ITT található.