Itt először elhangzott, hogy a német alapítású iroda, amely Tenerifén 76 hotelben kínál minőségi szálláshelyeket – és amely Németországban piacvezetőnek számít, hiszen csak Spanyolországban/Andorrában tavaly 5 millió ügyféllel dolgoztak -, mostantól egy sokcsatornás új applikációt is kínál utasainak. Az okostelefonra letölthető applikáció segítségével 24 órán át, éjjel-nappal kereshetik ezentúl az iroda call centerét bármely, az adott utazásukkal kapcsolatos kérdéssel, problémával, kéréssel vendégeik. Ezzel a német, spanyol valamint portugál nyelven „beszélő” platformmal mostantól akár az utazás előtt, alatt vagy után is „bombázható” kérdésekkel az iroda, és így talán egy idő után – amikor az utasok már megszokják ezt az új segítséget – kevesebbszer keresik majd azt az irodát, ahol az utazást befoglalták, kifizették. Mint a tájékoztató alkalmával Andreas Hamorszky, a cég Magyarországért felelős vezetője elmondta, e szolgáltatás remélhetőleg előbb-utóbb magyar nyelven is elérhető lesz, hiszen honfitársaink is részt vettek abban a nemzetközi szintű felmérésben, amelynek során megállapították: a TUI vendégkörének 5 százaléka ma már okostelefont használ, amelytől persze nem válik meg szabadsága, utazása során sem.
24 órás készenlét a TUI-nál
Legújabb – egyelőre csak német, spanyol és portugál nyelven elérhető – szolgáltatásukról számoltak be a TUI szakemberei a hazai utazási irodák azon képviselőinek, akik a német iroda valamint a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal meghívására vettek részt a minap egy tenerifei tanulmányúton.

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség
A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest
A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása
Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét
A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket
A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól
A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein
Még vizsgálják a katasztrófa okait.

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek
Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak
A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról
A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.