hirdetés
hirdetés

Az Utazómajom is részt vesz a MUISZ következő vacsoráján

Az Utazómajom utazóblog létrehozójának Tóth Ákosnak, legutóbbi interjújában megjelent állítását nem hagyta szó nélkül a MUISZ. 

hirdetés

A Magyar Nemzetben olvasható interjúból megtudható, hogy az Utazómajom egy nemrég készült felmérés alapján benne van a top 5-ben, ami a leglájkoltabb (324843) és legtöbb felhasználó által követett (332997) magyar Facebook-oldalakat illeti. Az oldal a lehető legolcsóbb utazási lehetőségeket mutatja be az odalátogatóknak.

Tóth Ákos elmondta, hogy egy idő után már nem csak maga miatt, hanem másokért is végezte az utazási kutatásokat.

Azt vette észre, hogy rengeteg embert érdekelne az utazás, csak nincs rá pénze. Így, mint mondja, szerencséje volt, hisz ami őt ennyire érdekelte, az másnak is hasznos lehetett.

"Az Utazómajom sikere nem jött könnyen. Sokáig kellett várnom, mire tömegesen felfedezték a blogot. A nagy áttörést a tavaly márciusi Járatlan utakon fesztivál jelentette. "

Ákos szerint: "Sokan félreértik az Utazómajom célját és azt hiszik, én egy utazásszervező iroda vagyok. A legtöbben azért írnak, hogy szervezzem le neki X időponttól Y időpontig a spanyolországi nyaralást​, lehetőleg 4 csillagos szállodában, ahová a házi kedvencüket is elvihetik. Néha nagyon fárasztó ezekre válaszolni, hiszen én csak megkeresem az adott nap legjobbnak gondolt ajánlatait, és publikálom a Facebook oldalon​." 

Az interjúbanaz Utazómajom oldal alapítója azt is nyilatkozta, hogy sokszor segített már olyan embereknek, akiket az utazási irodások cserbenhagytak. A megjelent interjúra hivatkozva Molnár Judit, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) alelnöke egy levéllel reagált. 

"Kedves Ákos!
A Magyar Nemzetben megjelent cikk kapcsán érdeklődöm, hogy ugye jól gondolom, hogy nem hangzott el az Ön részéről olyan mondat, hogy:
"Azoknak viszont szívesen segítettem már többször is, akik kétségbeesve kerestek meg, hogy egy adott utazási iroda cserbenhagyta őket és kint ragadtak valahol. Nekik ahogy tudok, keresek minél olcsóbb jegyet, hogy hazajussanak."
Nyilván félreérthette Önt az újságíró, mert bizony nagyon szerencsétlen mondat, hiszen sematikus, félrevezető és ezáltal bizony méltatlan lenne Önre.
Egyben engedje meg, hogy őszintén gratuláljak jószolgálati tevékenységéhez, gondolok itt arra, hogy lehetőséget teremtett szegény családok támogatására, utazásának megvalósítására, valamint a napelemes lámpák Délkelet-Ázsiába történő szállításának tervére.
Tisztelettel:
Molnár Judit
a Magyar Utazási Irodák Szövetségének alelnöke"

A levélre Ákos is válaszolt : "Köszönöm szépen a megkeresést. Az interjú egy szóbeli beszélgetés volt, aminek egy részéből lett a nyomtatott anyag. Az újságíró arra próbált rávilágítani, hogy vannak-e veszélyei az önálló szervezésnek. Itt merült fel, hogy amíg egy utazási irodánál az adhat biztonságot, hogy minden eshetőségre fel vannak készülve, legyen az gép késés, nem megfelelő szálloda stb, addig saját szervezésben ezt egyénileg kell megoldani.

Sajnos nem egyszer kaptam olyan üzenetet, hogy nyelvtudás hiányában nem igazán tudnak intézkedni külföldön - ezért mentek irodával. Ennek ellenére nem kapnak tájékoztatást például egy sztrájk esetén, hogy hogyan is tudnának hazajutni. Kérésükre felvettem a légitársasággal a kapcsolatot, és sikerült a repülőjegyüket átíratni pénteken, amit csak hétfőn vállalt volna az iroda. Szerencsére ezek rendkívül ritka esetek, két három havonta egy alkalommal kell segítenem pórul járt utasoknak.

Ezen túl én minden interjúmban elmondom, hogy óriási szükség van az irodákra, felsorolom azokat az eseteket, amikor elengedhetetlen a szerepük. Próbálok minden esetben pozitívan nyilatkozni, annak ellenére, hogy rengeteg fronton kapok támadást tőlük. Az oldalamon a negatív visszajelzések, hozzászólások szinte teljes mértékben az iparágban dolgozó szereplőktől érkeznek. Úgy gondolom, hogy erre nem adtam okot. Az viszont jobban érint, hogy egyes partnereimnek is negatívan nyilatkoznak rólam, vagy adott esetben az utazómajom márka nevével próbálnak meg visszaélni." 

Ákos és Molnár Judit telefonos egyeztetés alapján megállapodtak, hogy a szervezet soron következő vacsoráján ő is részt fog venni, ahol lehetőségük lesz megbeszélni az esetleges konfliktusokat. 

 

 

(forrás: Magyar Nemzet, Turizmus Online, MUISZ)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai