hirdetés

Sajtra került a Halászbástya és a Budavári Palota

Magyarországot népszerűsítő akciót indított a Kőröstej Cégcsoport, hazánk egyik legnagyobb sajtexportőre. A cég éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek 70%-át exportálja, elsősorban a Közel-Keletre, azonban egyre növekvő mértékben az Európai Unióba is. A külpiacokra szánt termékek csomagolásának hátuljára hazánk nevezetességei kerültek fel.

hirdetés

Egyedülálló kampányt indított a Kőröstej Cégcsoport a külpiacokon. A fennállásának 25. évfordulóját ünneplő cégcsoport a születésnap alkalmából a Hajdú kashkaval sajtok hátoldalára Magyarországot népszerűsítő címkéket helyezett el. Ezeket a sajtokat elsősorban Libanonba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Jordániába, Katarba és Kuvaitba exportálják. Az új csomagolásból ez idáig 160.000 darab készült, ami a beérkező rendelésekkel együtt tovább fog emelkedni.



A dinamikusan növekvő, közel 1000 főt foglalkoztató Kőröstej cégcsoport ügyvezetője, Tráj Gyula elmondta: „Az arab országokban rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek az itthon gyártott sajtok, ezért arra gondoltunk, hogy fennállásunk 25. évfordulója alkalmából a fogyasztókat megismertetjük hazánkkal és annak nevezetességeivel is a termékeinken keresztül. Az új csomagolásra a fotó mellett felkerült a www.gotohungary.com webcím is, ahonnan további információt kaphatnak az érdeklődők Magyarországról. Bízunk benne, hogy a kampányunk az ország ismertségének növelése mellett a turizmusra és a magyar élelmiszerek külhoni keresletére is pozitív hatást gyakorol majd.”

A Kőröstej cégcsoport éves szinten mintegy 25.000 tonna sajtot gyárt, ennek körülbelül 70 százalékát külpiacokra termeli. A vállalat 2013-ban közel 27 Mrd Ft forgalmat ért el, az idei az első félévben pedig időarányosan tovább növelte árbevételét. A cégcsoport a külpiacok mellett a hazai kereskedelemre is kiemelt figyelmet fordít, piaci pozíciójának megerősítésére törekszik. A fogyasztók részéről pedig külön elismerés, hogy a zászlóshajónak számító Hajdú mediterrán grill sajt elnyerte az Év Terméke 2014 díjat.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai