Rahim Abu Omar jordán származású szakember, aki kiváló vezetői képességéről és üzleti érzékéről széles körben ismert. Pályafutása során számos helyszínen dolgozott, többek között az Egyesült Arab Emirátusokban, az Egyesült Királyságban és Libanonban is. Mielőtt csatlakozott a The Ritz-Carlton, Budapesthez olyan piacvezető szállodákban látott el szállodaigazgatói tevékenységet, mint a Metropolitan Hotel Dubai és a Metropolitan Beach Resort & Club, illetve a Habtoor Hotels, mint vezérigazgató.
Legutóbb a Gulf Hotel Bahrain szállodaigazgatói posztját töltötte be, melyet a régió egyik piacvezető hoteljévé emelt. Rahim Abu Omar olyan szállodák megnyitásában játszott elengedhetetlen szerepet, mint a Metropolitan Beach Resort & Club, a Metropolitan Palace Hotel Dubai, a Metropolitan Palace Hotel Beirut, a Habtoor Grand Beirut és a Habtoor Grand Dubai. Mindezek mellett részt vett több négy,-illetve ötcsillagos szálloda piaci újrapozícionálásában is.
A szakember tagja az első Dubaji Idegenforgalmi-, Kereskedelmi, – és Marketing Szállodai Bizottságnak. Eddigi pályafutása során olyan díjakkal ismerték el munkásságát, mint az ,,Év Szállodása’ díj 2009-ben, Jordániában, de a Közel-Kelet 50 legbefolyásosabb szállodása közé is beválasztották 2009-ben, a Hotelier ME magazin szervezésében.
„Nagy büszkeséggel tölt el, hogy csatlakozhatok a The Ritz-Carlton, Budapest Hölgyeihez és Uraihoz, és izgatottan várom, hogy hozzájárulhassak a szálloda sikereihez ebben a gyönyörű közép-európai fővárosban. Örömmel dolgozom majd a hotel tehetséges csapatával, hogy a szálloda felejthetetlen Ritz-Carlton élményekkel eljusson a luxusvendéglátás következő szintjére." – mondta a szakember.
A vezető szállodaiparban szerzett széleskörű tudása és tapasztalata tovább fogja erősíteni a The Ritz-Carlton márkát, amely már második éve van jelen a magyar piacon. A hotel továbbra is megismételhetetlen Ritz-Carlton pillanatokkal várja vendégeit, megtartva a szálloda nevéhez méltó hagyományokat, törekedve arra, hogy tovább növelje a szolgáltatás minőségét és a márka értékét a jövőben is.
Forrás: Turizmus Online