Beköltözik a belvárosba is a Fresh Corner

Már nemcsak a töltőállomásokon lehet élvezni a Fresh Corner minőséget: önálló kávézót nyitott Budapesten a MOL. A Károly körút 11. szám alatt található Fresh Corner kávézó prémium kávét kínál a vásárlóknak, akiknek a kávé világnapja apropóján készített felmérés szerint továbbra is a minőség a legfontosabb szempont, ha a feketéjükről van szó.

A kávé világnapja alkalmából idén is elkészítette a kávézási szokásokra vonatkozó online felmérését a MOL. A cég megbízásából 2018 szeptemberében készült kutatás szerint a válaszadók több mint fele (60%) naponta 2-3 alkalommal kávézik. A felmérésből az is kiderült, hogy a többség a kávé finom íze, illata és aromája miatt vált rendszeres fogyasztóvá. A válaszok alapján a vásárlók számára a kávé kiválasztásakor továbbra is annak minősége az elsődleges szempont (30%), ezt követi az ár-érték arány (17%), illetve a kényelmi szempontok (13%). Ha kávé, akkor jellemzően eszpresszó: a válaszadók 40 százaléka preferálja a rövid kávét, de körülbelül minden ötödik vásárló cappucinot vagy latte macchiatot rendel.

A MOL 2030-ig szóló üzleti stratégiája alapján kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére. Az első önálló Fresh Corner kávézó megnyitása, valamint a Fresh Corner Food Truck és a kávét árusító tuk-tuk járművek újabb fontos mérföldkövet jelentenek e stratégia megvalósításában, hiszen még szélesebb közönséghez juthatnak el a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásai. A Budapest belvárosában megnyitott üzletben, valamint a mozgó járművekben a Fresh Corner töltőállomásokon megszokott prémium minőségű kínálattalvárják a fogyasztókat.

Ratatics Péter a MOL-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója: „A Fresh Corner kávézó megnyitásával kiléptünk a töltőállomások adta keretek közül, új távlatok nyílnak meg. A kávézónknak köszönhetően még szélesebb közönségnek kínálunk prémium minőségű kávét, szendvicset, péksüteményt. A régióban már 555 Fresh Corner egységünk van, de nem vagyunk klasszikus értelemben vett nemzetközi lánc: minden országban a helyi igényre szabott termékkínálattal várjuk vásárlóinkat. Innovatív fogyasztói szolgáltatásainkkal kényelmes, könnyen elérhető és prémium megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek.”

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a MOL töltőállomásain már nemcsak üzemanyagot, de magas minőségű kávét, friss szendvicseket és péksüteményeket is kínál az úton lévőknek. A koncepció népszerűségét jól mutatja, hogy a 120 magyarországi Fresh Corner töltőállomáson naponta több mint 28 ezer csésze kávét értékesít a MOL. A nem üzemanyag termékek növekvő értékesítése és árrése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Fogyasztói Szolgáltatások üzletág történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forint) zárta az idei első félévet.

Forrás: Vendég & Hotel


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.