hirdetés
hirdetés

Hipermodern okosságok szállodáknak, éttermeknek

Két új hazai fejlesztést mutattak be a Turisztikai Menedzserek Szövetsége legutóbbi rendezvényén.

hirdetés

Egyre többen használják számítógépként mobiltelefonjukat: böngésznek, leveleznek, vásárolnak rajta. Az okostelefonokon azonban a hagyományos honlapok megjelenítése nem túl jó, ezért vagy – a megfelelő operációs rendszert figyelembe véve - mobiltelefonra kell optimalizálni azokat, vagy érdemes lehet akár önálló mobilapplikációt is fejleszteni.

- A My e-hotel nevű új szolgáltatás mindkét célra megfelel – mondta el a Turisztikai Menedzserek Szövetségének legutóbbi rendezvényén Fáska Gábor, az Opera Garden Hotel igazgatója. A Continental Hotelben megtartott eseményen Fáska kiemelte, hogy a magyar fejlesztés segítségével olcsón tudják az érdeklődő szállodák okostelefonra optimalizálni netes tartalmukat, ráadásul a megoldás a keresőoptimalizálást is támogatja.

Aki ennél többre vágyik, annak javasolható a mobilapplikáció, extra tartalmakkal, egyedi szolgáltatásokkal. Ha ezt letölti a telefonjára a szállóvendég, onnantól testre szabott üzenetekkel kommunikálhat vele a hotel: jelezhetik neki, ha levele érkezett, ő pedig taxit vagy szobaszervizt rendelhet. Ráadásul a kapcsolat távozása után is megmarad.

Szintén hazai fejlesztés a spigee.com valósidejű online éttermi asztalfoglalási rendszer, amelyet szintén a TMSZ rendezvényén mutatott be Flesch Gábor, a Hotel Palazzo Zichy igazgatója. Az öt nyelven elérhető program révén az érdeklődők csupán három kattintással lefoglalhatják asztalukat a kívánt étterembe. A honlap természetesen megjeleníti a csatlakozott vendéglátóhelyek fotóit, elérhetőségét, étlapját, árait, ezzel is megkönnyítve a vendég döntését.

A foglalási motor widget-ként idegen honlapokra is beépíthető.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai