hirdetés

Karanténba vonult egy teljes hazai étterem koronavírusos vendég miatt

Az elmúlt hét során az étteremben megforduló vendégeik egyikéről az orvosi vizsgálatok során később kiderült, hogy koronavírus-fertőzésben szenved. A Renaissance Éttermet – miután az információ a birtokukba jutott – azonnal bezárta a menedzsent, illetve megkezdték annak teljes körű, előírásoknak megfelelő fertőtlenítését (bár az esélye, hogy bárki is megfertőződött volna, a vizsgálatot végző szakemberek szerint szerencsére rendkívül csekély).

hirdetés

Ez áll az étterem Facebook oldalán:

"Valamennyi munkatársunk, aki érintkezett, vagy érintkezhetett a fertőzött személlyel, önkéntes karanténba vonult. Mindannyian jelenleg is tünetmentesek vagyunk, és reménykedve várjuk a fejleményeket! Nehéz most megfelelő szavakat találnunk közvetlen érintettként abban a helyzetben, amely következményeként előreláthatólag a teljes vendéglátó ágazat rendkívül súlyos recesszióba kerül majd.

Ennek fontossága azonban nem élvezhet prioritást a közegészségügyi szempontokhoz képest, amelyeket mint mindig, így most is mindenek elé kell helyeznünk.

Köszönjük az eddigi és folyamatos támogatást vendégeinknek, igyekszünk lehetőségeink szerint mihamarabb megoldást találni a problémára. Éttermünk Facebook-oldalán a legfontosabb történésekről természetesen beszámolunk majd.

Bízunk benne, hogy a Renaissance Étterem nemsokára ismét megnyithatja kapuit vendégei előtt, és a jelenlegi helyzet egy olyan erőpróbának bizonyul, melyet sikerül közös erővel kiállnunk.

(a Renaissance Étterem csapata)

KIEGÉSZÍTÉS: Az eset március 10-én, 19 óra környékén történt, a Vendég a bejárattól balra található Panoráma teremben foglalt helyet."

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol, a határzár valóban egy hónapig tart?

Kiadónk társoldalai