Német hotelóriás köszönt be Magyarországra

A Maritim-hotellánc hazájában 33, a világban 47 házzal rendelkezik. A „Deutschland Travel Club” nyárköszöntő rendezvényére a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara Lövőház utcai épületében került sor, június 5-én.

A szervezők nevében a Német Turisztikai Hivatal magyar képviseletének vezetője, Czeiszing Miklós érdekes adatokkal bombázta a nagyérdeműt. Elmondta például, a németországi beutazás töretlenül fejlődik tovább, Európában megőrizve így előkelő második helyét 56,2 millió regisztrált utazással (az első hely a spanyoloké 67 millióval, a franciák pedig a németek mögött állnak a dobogó harmadik fokán 41 millió regisztrált utazással). Küldés területén sem kell szégyenkezniük a németeknek, hiszen 2017-ben 83,9 millió külföldi vendégéjszakaszámuk 3,9 százalékos növekedést jelent. Ráadásul, mint a szakértőtől hallhattuk, Németország egész éves úticélnak számít, amin ugyancsak irigykedhet sok-sok más desztináció, amely vagy tipikusan nyári vagy téli úticélnak számít.

A turisztikai szakember informatív bevezetője után Marties Rogen kapott szót, aki Németország egyik legfontosabb hotelláncát, a Maritimet képviseli a szállodalánc bécsi képviseletének értékesítési vezetőjeként. Ő mondta el, hogy a jövőre félévszázados születésnapját ünneplő szállodaóriás egy német falusi strandról indult világhódító útjára, ahol szállást és konferencialehetőséget biztosított vendégeinek – egyszerre.

A lánc hoteljeinek jellemzői:

- központi lokáció

- jellemzően négy csillagos kategóriájúak

- főként városi szálláshelyek

- van köztük két repülőtéri hotel

- és egy a frankfurti vásárváros mellett helyezkedik el

- szobái mind, egytől-egyig tágasak (30 nm2-ek)

- mindenütt van wifi, 24 órás recepció, wellness

- gazdag büféreggelit kínálnak

Ügyfelei alapvetően a következők:

- egyéni, városlátogató turisták

- csoportok

- kiállításra látogatók, vagy maguk a kiállítók

- üzleti utazók

- kisebb incentive csoportok

Érdekes info lehet még az utazási irodák képviselőinek, hogy a német szállodás szakértő elmondta, amennyiben utazási irodások keresnének szálláshelyet valamelyik egységükben, ha mód van rá, a napi árból 50 százalékos kedvezményt biztosítanak számukra.

Végül a soron következő felújítások is kiderültek a Maritim házatáján:

- 2018 őszére adják át bonni egységüket, amely teljes felújításon esett át

- 2020-ban az ingolstadti, és ugyanakkor amszterdami új házukat avatják

- 2021-ben pedig Slettinben lesz Maritim-ház avató

Forrás: Vendég


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?