hirdetés
hirdetés

Tisza-tavi garantált élmények garantált áron

A Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága, Tisza-tavi szállásadókkal és programgazdákkal karöltve – több egyeztető megbeszélés eredményeként – egy olyan belföldi marketingkampányt dolgozott ki, melynek célja a régió ismertségének és népszerűségének élénkítése, valamint a régióban eltöltött vendégéjszakák számának növelése.

hirdetés

A kampány a 2012. évre vonatkozóan a Tisza-tó legújabb és legnépszerűbb ökoturisztikai programjaira építkezik, melynek megfelelően a Tisza-tavi Ökocentrum, a Tisza-tavi Vízi Sétány, a Robin KalandSziget, a Tiszavirág Ártéri Sétaút, valamit a Tisza–tavi Menetrendszerinti Hajózás programjai – elő- és utószezonban minden nap, főszezonban hétköznap – kedvezményes, garantált áron vásárolhatóak meg mindazok számára, akik legalább két vendégéjszakát töltenek el az akcióhoz csatlakozó kereskedelmi szálláshelyeken a Tisza-tavi régióban. A programgazdák mellett tíz kereskedelmi szálláshely csatlakozott elsőként a kampányhoz, mely szálláshelyek száma tovább bővülhet az akció során – újabb csatlakozási lehetőséget biztosítva.

A kampány kidolgozásához és sikeres indításához a Magyar Turizmus Zrt. E-Marketing irodája biztosította a szükséges informatikai hátteret. A kampányt a www.tiszato.itthon.hu régiós honlapon hirdették meg, valamint kialakították azt az on-line kezelő felületet, melyen keresztül a szálláshelyek saját hozzáférési kóddal a vendégek számára lefoglalhatják a programokat, és vouchert nyomtathatnak.

A kampány a Magyar Turizmus Zrt. és a Tisza-tavi szolgáltatók, illetve programgazdák között létrejött sikeres összefogás eredménye.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai