hirdetés

Szállodai marketingesek kötetlen találkozója

Marketing Belső Kör: alakuló ülés a Dohány utcai Continental Hotelben

Mindenki percre pontosan érkezik, köszöntés, névjegycserék. Augusztus 7-én, elegáns környezetben felszolgált reggelivel, majd ezt követően két szakmai előadással megalakul a budapesti Continental Hotelben – a házigazda, Varga Kitti kezdeményezésére (a szervezésben szerkesztőségünk, a Turizmus Trend/Vendég ß Hotel is szerepet vállalt) – a Marketing Belső Kör (MBK), amelynek célja a párbeszéd, ismerkedés, véleménycsere, és egyfajta mini szakmai fórum a hazai négy illetve ötcsillagos szállodák marketinges szakemberei számára.

hirdetés

Rövid bemutatkozás: minden résztvevő elmondja ki mit csinál. Van, aki épp szülési szabadságról tért vissza a pozícióba, más azt mondja viccesen, a legelső információ, amit szeretne megosztani, hogy ő tulajdonképpen 2 méter 2 centi – mert úgyis mindenkinek szembeötlő a hórihorgassága. Többen kifejtik, jó, hogy végre találkoznak, ismerkednek egymással, és talán mód kerülhet arra is, hogy tanácsot kérjenek, ha arra sor kerül. Többek váltottak nemrégiben, új a jelenlegi feladatkörük, vannak, akiknek sales-szel egybekötött a munkájuk. Ez alapján kisebb eszmecsere is kialakul, végül olyan megállapodás születik, hogy sokszor szerencsés, ha e két pozíció egybeesik, mert épp a sales munkát határozza meg a marketing –és jó, ha a tervezés és a feladatvégrehajtás egy kézben marad.

 Van, aki arról panaszkodik, ha valahol rosszabbul alakulnak a számok a tervezettnél, épp a marketing, a reklám költségeket faragja le a menedzsment – pedig ilyenkor kéne e területre többet fordítani, mert csak ily módon lehetne megfordítani a rossz eredményeket.

A közös reggeli után két rövid prezentáció következik, mindkettő szakmailag profi és nagyon érdekes. Az első előadás tartalommarketingről szól (előadó: Pásztor Krisztina, Senpai Consulting), amely a reklámkampányok célcsoportját, sales-marketing kapcsolatát, a vendégérkezést növelő akciókat, célzott e-maileket, egy eszköz – több funkció témákörét és a különféle megjelenési csatornákat érinti.

A második prezentáció témája a webdesign (előadó: Kovács Lóránt szakértő) a programozáshoz, az online marketing munkához, a mobil alkalmazások köréhez, valamint az ajánlatok és a hotel világhálón történő megjelenéséhez ad tanácsot – konkrét példákon keresztül. 

Az augusztusi találkozó az első lépés a hazai szállodai marketingesek párbeszédének elkezdésében. Olyan kezdeményezés, amelynek – a résztvevők egyöntetű véleménye és hozzáállása alapján – lesz folytatása.

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai