Sales_marketing cikkek
Jönnek a reklámok a Facebook-videókba
Zuckerberg több bevételt remél a műveletből. Ezzel együtt meg is újítva a formát, mert a reklámok nem a videók elejére, hanem a közepére kerülnek majd a tervek szerint.
5-ből 1-en facebookozunk munkaidőben
Míg a szabadidőnkben nem tudunk kikapcsolódni.
A zalakarosi szállodáé az év márkázott tartalma
A 444-en jött szembe velünk Jolly legújabb dala, a Wellness buli hétvége. Bár a videó alján csak támogató partnerként és helyszínként van feltüntetve a Zalakaros Men Dan Wellness Hotel, azonban a klipet megnézve tényleg azt érzi az ember, hogy itt a márka és a tartalom igazi szimbiózisban léteznek.
Megéri a cégeknek a Facebookon hirdetni
Ötödik alkalommal, közel háromszáz cég bevonásával végzett kutatást a magyar cégek Facebookkal kapcsolatos üzleti tapasztalatairól a Közösségi kalandozások blog üzemeltetője, az RG Stúdió.
Az erős márkák sokkal jobban teljesítenek, mint a piac más szereplői
A WPP-csoporthoz tartozó Millward Brown immáron 11. alkalommal tette közzé azt a márkákat értékelő éves tanulmányát, amely a pénzügyi mutatókon túl a fogyasztók véleményét is figyelembe veszi. A BrandZ™ elnevezésű lista a Top 100 legértékesebb globális márkát és a hozzájuk kapcsolódó pénzügyi adatokat tartalmazza. A napokban megjelent legfrissebb elemzés szerint a 2016-os év a globális pénzügyi nyomás és Kína gazdasági lassulása ellenére is stabil év volt a világ legnagyobb hatalommal bíró márkái számára. Ebben a versenyben azok a márkák tudták a legkiemelkedőbb növekedést elérni, amelyek innovatívak voltak, és újításaikat fogyasztóiknak is be tudták mutatni a márkaélményen keresztül. A listán megtalálható cégek közül ennek megfelelően idén a Google, az Amazon és a Facebook volt a legsikeresebb a márkaérték növelése szempontjából.
Újabb infografika készült a magyar mobilpiacról
A Madhouse csapata idén is elkészítette az évente megjelenő infografikáját a magyarországi mobilhirdetési-piacról, ráadásul most először a román, cseh és szlovák mobil piacról is készült egy hasonló .
Idén már az online hirdetések uralhatják a reklámpiacot
A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.
Mi kell egy mobilalkalmazás sikeréhez?
Egy mobilalkalmazás sikerét számos tényező, többek között a felhasználói felület ergonómiája és külső megjelenése is befolyásolja. Ha a megrendelő nem foglalkozik e kérdésekkel, a fejlesztő kénytelen a maga feje után menni, de így az eredmény nagy valószínűséggel nem éri el a célját.
Élmény és minimum 20-25 százalékos kedvezmény kell
Mobilmarketing kutatás készült a DIMSZ és a Magyar Telekom szervezésében.
Szinte mindenkinek lesz okostelefonja 2020-ra
A fejlett mobiltechnológia 2020-ra általánossá válik az egész világon, az okostelefon előfizetések száma több mint kétszeresére nő és eléri a 6,1 milliárdot, a világ népességének 70 százaléka használ majd okostelefont, és 90 százalékuk él majd mobil szélessávú hálózattal lefedett helyen - derül ki az Ericsson szerdán megjelent legújabb mobilitási jelentéséből.
5,3 százalék lehet a reklámadó legfelső kulcsa
A kormány azt javasolja az Országgyűlésnek, hogy 5,3 százalék legyen a reklámadó maximális mértéke - ismertette a kabinet előző napi döntését Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter csütörtökön.
A brit költés felét a digitális adja 2015-ben
Az Emarketer szerint 2015-ben Nagy-Britanniában a 16,2 milliárd fontos reklámtorta felét a digitális költés teszi majd ki, ilyen először történhet a világon - írja a Guardian.
Városmarketing-díjat alapít a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel, s a legtöbb gyémántot gyűjtő városban megtalálni az év Marketing fővárosát és a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”.
Brüsszel megtiltotta a reklámadót
Úgynevezett mélyreható vizsgálatot indított az Európai Bizottság a Magyarországon tavaly nyáron bevezetett reklámadó ügyében - közölte csütörtökön a brüsszeli testület.
Eltűntek a magyar márkák a legerősebbek közül
A Young and Rubicam globális márkakutatása, a BrandAsset Valuator (BAV) eredményei alapján nyilvánosságra hozta, hogy melyek voltak 2014 legerősebb márkái Magyarországon.
Kalandorok és eszképisták - feltörekvőben a Z generáció
Az első globális nemzedéknek is tartott Z generáció tagjai kulcsszerepet játszanak napjaink technológia-központú kultúrájának alakításában. E legifjabb fogyasztók - akik közül még a legidősebbek is csak tizenévesek – már most is domináns hatással vannak a többi korosztály fogyasztói hozzáállására és magatartására. Arra számíthatunk, hogy a változások motorja 2015-ben és később is a fokozódó fogyasztói aktivitás lesz – mivel e nemzedék egyre inkább motivált arra, hogy túllépjen a konvenciókon, új normákat állítson fel, elutasítsa a kudarcot megbélyegző viselkedést, és elfogadja a mobilitás nagyobb szabadságot és kreativitást megengedő új formáit. A Ford által kiadott „Looking Further with Ford 2015” című jelentés fogyasztói felmérések eredményeit és számos, a világ különböző részen élő, véleményformáló személy meglátásait tartalmazza. Azzal a céllal készült, hogy átfogó képet adjon a 2015-ben – illetve a későbbiekben – a termékekre és márkákra hatással bíró mikrotrendekről.
Megpróbálja kiszűrni a kamu oldalakat a Google
Hamarosan megváltozik a Google algoritmusa, melyen a kereső találati listáján való rangsorolás alapul.
A kormány 3-5 százalékos reklámadót tervez
A kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje - ez körvonalazódott az Országgyűlés gazdasági bizottságának hétfői ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból.
Közel 8 százalékkal nőtt a magyar reklámpiac
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) társszövetségeivel együtt az idén 15. alkalommal az Evolution 2015 konferencián ismertette a 2014-es reklámköltési adatokat. Urbán Zsolt MRSZ-elnök és Hivatal Péter MRSZ-alelnök bejelentették a 2014-es Reklámtorta számait, azt követően a társzövetségek vezetői részletezték a televíziós, digitális, nyomtatott, direktmarketing, közterületi és rádiós reklámszeletek hátterét.
Milyen eszközökön tévézik a lakosság?
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 őszén a magyar tévés háztartások több mint 70 százalékában volt digitális vétel, és közel 3,5 millió háztartás fizetett elő tévészolgáltatásra Magyarországon. Az IPTV elterjedtsége 10 százalék feletti.
Magyarországon is lehet hirdetni a Twitteren
Magyarország mellett még 4 közép-európai piacon kezdte el értékesíteni a Twitter-hirdetéseket a Httpool.
Megölheti a kisebb médiacégeket a reklámadó
Miközben a médiapiac nagy szereplői csak nyerhetnek a reklámadó egykulcsossá tételével, addig a kis és közepes árbevételű cégek tömegesen mehetnek tönkre a növekvő adóterhek miatt – ezt állapítja meg a Bisnode üzleti információs, céginformációs szolgáltató friss elemzése.
Unjuk a Facebookot? Előretör a Pinterest és a Tumblr
Tavaly a Facebookot kevesebben használták, mint 2013-ban, a Pinterest és a Tumblr aktív felhasználóinak száma viszont ugrásszerűen megnőtt.
Jöhet az egykulcsos, csökkentett reklámadó
A reklámadó csökkentését és a jelenlegi sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolja Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter, aki az egykulcsos adónem lehetséges mértékét egyelőre nem kívánta megnevezni, de az MTI-nek kedd este adott nyilatkozatában többször is hivatkozott az osztrák ötszázalékos reklámadóra, mint a legmagasabbra az Európai Unióban.
Naponta 86 reklámot néztünk meg tavaly
2014-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, három perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot látott - derül ki a Nielsen Közönségmérés tavalyi évről szóló jelentéséből.
Hogy fogyaszt médiát egy férfi?
A Netbase Mediához tartozó Men.hu 400 internethasználó férfi körében végzett, nem reperezentatív online kutatást, amelyben arra a kérdésre kereste a választ, milyen csatornákon informálódnak a férfiak, milyen gyakoriság jellemző médiafogyasztási szokásaikra, valamint mely témák iránt mutatnak érdeklődést.
A 21. század legjobb reklámjai - az AdAge szerint
Tizenötödik éve írjuk a 21. századot, az Advertising Age amerikai reklámos szaklap pedig ennek alkalámból megválasztotta a 21. század szerintük tizenöt legjobb reklámkampányát.
Ezekre kerestünk legtöbbször idén a Google-ben
A Google minden év végén bemutatja a keresési toplistákat. A Google a keresőbe világszerte évente beírt több ezer milliárd kifejezést összegzi, majd ezekből listákat készít. Itt vannak a magyar eredmények.
Minden 4. internetező 25-34 év közötti
A Gemius legfrissebb elemzése azt mutatja, hogy Magyarországon minden negyedik internetfelhasználó 25 és 34 év közötti. Ugyancsak minden negyedik internetező rendelkezik középfokú végzettséggel, és minden ötödiknek van ennél magasabb végzettsége.
Fizetős lesz a reklámmentes internet
A Google legújabb projektje, a Contributor lehetőséget ad a felhasználóknak arra, hogy amennyiben fizetnek, úgy a szolgáltatáshoz kapcsolódó webszájtokon nem lehet majd reklámot látni.
Kihagyhatatlan születésnapi repjegyárak az Air Serbiától
Kihagyhatatlan születésnapi repjegyárak az Air Serbiától
Új facebookfigyelő alkalmazás indult
Postradar néven indult új alkalmazás a Facebook-tevékenység figyelésére. A kizárólag publikus adatokat vizsgáló alkalmazást segítségével a saját és a versenytársak facebookos teljesítménye egymás viszonylatában elemezhető – áll a Postradartól érkező közleményben.
A légitársaságok jók adatvédelemben
A Tisztelt Vásárló Program részeként ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből az látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.
Miért késik az e-ker forradalma?
Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedése még várat magára – áll a Geometry Global legfrissebb, Connected Shopper elnevezésű globális tanulmányában.
A hírlevelek ötöde a kukában végzi
Az e-mailmarketing még manapság is sokszor apróságokon csúszik el, pedig egyszerű lenne ezeken segíteni - hangzott el a csütörtökön zajlott 3. E-mailmarketing Konferencián, amit a Kreatív és a Protopmail szervezett Haladó e-mailmarketing címmel. A meghívottak esettanulmányokon vagy épp sárkányos példákon keresztül mutatták be, mi az a plusz, ami gyakran hiányzik. Tudósításunk képekkel és letölthető prezentációkkal.
Az élményvásárlást és termékmegosztást helyezi előtérbe az Y-generáció
A Havas Worldwide a Market Probe International kutatócéggel közösen felmérést készített az Y-generáció online médiafogyasztási szokásairól.
Németország és Anglia a magyar Facebookozók úti célja
A magyarországi Facebook felhasználók száma pénteken elérte az 5 milliót, derül ki a Social Daily statisztikájából.
Ilyenek a mindig elérhető fogyasztók
Kutatást készített az IPG-hez tartozó Panmedia médiaügynökség a mindig elérhető fogyasztókról abból a célból, hogy ügyfeleik számára jobb célzást tegyenek lehetővé a kampánytervezés során. A kutatási eredményeket zártkörű sajtótájékoztatón mutatták be szerda délelőtt.
10-ből kilenc nyaraló hallgatott rádiót
A leghallgatottabb rádió a 15 évesnél idősebb korosztály körében továbbra is a Class FM – derült ki a TNS-Hoffmann–Mediameter konzorcium 2014. június-augusztusi időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből. Az augusztusi hullámból az is kiderült, hogy a nyári utazások alatt is sokan hallgatnak rádiót az autóban.
Jók az ösztönzőprogramok, de mit hoz a jövő?
A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet.
Ügyfélszerzés marketing-automatizálással
Napjainkban érdemes kiemeltebben kezelni a marketinghatékonyság árát az ügyfélszerzésben, mint eddig bármikor máskor, legalábbis itt Kelet-Európában. A marketingnek pedig jobban kell segíteni az értékesítést, mint eddig bármikor. Az a kihívás, hogy az online marketingben arra fókuszáljunk, ami igazán hatékony, mert csak így lehet erős üzleti eredményeket elérni - véli Damjanovich Nebojsa, akivel a közelgő E-mail marketing konferencia kapcsán készítettünk interjút. (x)
Színészistenekkel forgat reklámot Scorsese egy kaszinónak
Egy reklámfilmben fog szerepelni Brad Pitt, Leonardo DiCaprio és Robert de Niro, ami nem egy egyszerű reklámfilm lesz, hanem rövidfilm, amit egy kaszinó népszerűsítésére használják majd. Ha ez nem lenne elég: a filmet Martin Scorsese, a Casino című film alkotója rendezi majd.
Nemzetközi kutatás az adatvezérelt marketingről
Idén a világ 27 országa vesz részt a The Global Review 2014: Date-driven Marketing and Advertising Trends Around the World nevű data-driven marketing kutatásban. A kutatást lebonyolító partner a New York-i székhelyű Winterberry Group üzleti tanácsadó cég. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a magyarországi piac adatait szolgáltatja a nemzetközi felméréshez.
15 százalékkal nőtt a webes és a mobilos hirdetés
Kétszámjegyű növekedés volt a webes hirdetési piacon - derül ki a IAB Hungary tagságának bevallásaiból, amelyről közleményben számolt be a szervezet.
Facebook vagy Google?
A XXI. században mindenki jó ár-érték arányban hirdethet és lemérheti annak eredményességét, csak éppen nagyon tisztában kell lenni a praktikákkal ahhoz, hogy valóban megérje.
Offline turistanavigáció a mobilon
Megérkezett a Magyar Természetjáró Szövetség új fejlesztése, a turistautakon, többek között a Kéktúrán navigáló – és számos hasznos információt adó – TTR mobilalkalmazás, a TTRmAPP.
Így menőztek a márkák a Szigeten
A tavalyinál is több márkával és színes-szagos helyszínnel találkozhattak az idei Szigetre kilátogató fesztiválozók. A legerősebben idén is a fővárosi helyszínek voltak jelen, volt sátra a Magyar Nemzeti Múzeumnak, de felépítettek egy hatalmas Rubik-kockát is.
A hungarikum-mozgalom a Szigetet is elérte
A mostoha időjárás ellenére számos, a sajtót képviselő munkatárs jelent meg a Földművelésügyi Minisztérium és a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat sátránál a Civil Szigeten. A sajtótájékoztatón többek között elmondták azt is, hogy miért is tartották fontosnak a hungarikumok bemutatását egy fesztiválon.