A Marriott a Socially új ügyfele

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

Tavaly újultak meg a Budapest Marriott Hotel vendéglátóegységei és rendezvényközpontja, valamint új dizájnt és koncepciót kapott DNB Budapest étterem, és megnyitott a hotel bárja, a Liz and Chain is. A cég a megújuláshoz a kommunikációt is új alapokra helyezi, erre pedig a Socially-t kérték fel. A hotel a gasztromarketing ügynökséget az eddigi munkái és referenciái alapján választotta. Ennek értelmében az újrapozicionált vendéglátóegységek online kommunikációs feladatait a Socially végzi, aminek ügyfelei között ott van a padthai wokbar, a Zing Burger, a Wolt és a Vapiano. 

 „A közös munka során a fő célkitűzések közé tartozott a social media platformok egyedi hangvételének kialakítása és folyamatos aktív jelenlét, ami átadja a két egység különböző koncepcióját.  Fontos szempont idén továbbá, hogy a szálloda vendégei mellett magyar közönségre is kiemelten fókuszál a DNB Budapest étterem és a Liz and Chain bár” – olvasható az együttműködést bejelentő közleményben.

„Egy új koncepció sikeres bevezetéséhez tapasztalt partnerekre van szükség. Hiszünk benne, hogy a Socially fiatalos és lendületes csapatával új célcsoportokat szólíthatunk meg és érhetünk el, akik törzshelyüknek fogják tekinteni a hazai alapanyagokra specializálódott DNB Budapestet és a folyton pezsgő Liz and Chain bárt” – mondta Parti János, a Budapest Marriott Hotel értékesítési és marketing igazgatója.

Varga Sára, a Socially alapítója pedig így nyilatkozott a megbízás kapcsán: „Az idei év több szempontból is fontos és izgalmas időszaknak ígérkezik. Több nagy volumenű kampányunk is lesz az első félévben, szolgáltatásaink PR-rel is bővültek, ráadásul egy olyan elismert, nemzetközi hotellánc is megtisztelt minket a bizalmával, mint a Budapest Marriott Hotel. Nagyon izgalmas kihívás, hiszen két vendéglátóegység social media kommunikációja tartozik hozzánk, ugyanakkor rengeteg lehetőséget látunk az együttműködésben, amit a nemzetközi és magyar vendégeknek is meg fogunk mutatni.”

Forrás: Kreatív Online


Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.