Okoshotellé válhat minden HostWare rendszert használó szálloda

A TMRW Hotels okostelefonos applikáció-családja immár a HostWare rendszert használó szállodák számára is elérhető.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tavaly a budapesti KViHotelben debütált a TMRW Hotels forradalmi megoldása, amelynek segítésével a szállodák igazi okoshotellé válhatnak. A szállodai működési folyamatok egy részét magába foglaló applikációnak köszönhetően ugyanis a hotelek úgy takaríthatnak meg jelentős költséget és munkaerőt, hogy közben a vendég kezébe adják az irányítást, miközben működésük gyakorlatilag papírmentessé és automatizálttá válik.

Az alkalmazás idén ősztől a HostWare rendszert használó szállodák számára is elérhető, egyszerű, felhasználóbarát integrációval, így tovább bővülhet a felhasználók köre. A TMRW Hotels alkalmazás a már most üzemelő HostWare rendszert használó szálláshelyeknél párhuzamosan is bevezethető, így két rendszer együtt is üzemeltethető.

Önkiszolgáló folyamatok

A TMRW Hotels okostelefon applikáció segítségével a vendégek saját telefonjukon keresztül foglalhatnak szobát, a szálloda saját rendszerében kialakított új értékesítési csatornán. A check-in folyamatot is az alkalmazáson keresztül a vendég végzi akár 3 nappal érkezés előtt, illetve a TMRW Hotels applikáció - bluetooth technológia segítségével - nyitja szobájukat, valamint éjszaka a szálloda főbejáratát is, hatalmas segítséget nyújtva a recepció munkájához. Nincs szükség szobakártyára, ami komoly költségcsökkentést jelent, ráadásul az alkalmazás Assa Abloy, Onity és Salto zárakkal egyaránt kompatibilis. Az applikációval kérhető takarítás és beállítható a „ne zavarjanak” funkció is, így a housekeeping messziről is látja, mely szobába mehetnek be a szobaasszonyok. Mi több, ahol a szállodai rendszer lehetővé teszi, az alkalmazással szabályozható a szoba hűtés-fűtése, világítása, sötétítése is. Érkezéskor vagy távozáskor, a szálloda által beállított időben a vendég ezen keresztül fizet (bankkártyával és PayPal-on, de hamarosan elérhetővé válik az Apple Pay és a Google Pay is) és a számlát is innen kapja meg e-mailben.

Papírmentes adminisztráció

A TMRW applikáció GDPR-kompatibilis, így az ezen keresztül megadott adatok - útlevélszám, születési idő, aláírás stb. - biztonságosan használhatóak. Az NTAK adatszolgáltatás pedig a HostWare rendszeren keresztül valósul meg. Az esetlegesen felmerülő kérdésekre a hotel diszpécserszolgálata adhat választ, telefonon vagy az applikációba beépített népszerű internetes üzenetküldő platformokon, és lehetőség nyílik ezen keresztül cross- vagy upsell akciók kommunikálására is, további értékesítési platformot jelentve a szállodáknak. Az alkalmazásnak köszönhetően a szállodai front office munkája is hatékonyabbá és digitálissá válik, hiszen a housekeeping számára kifejlesztett TMRW HK applikáció pontos beosztást készít a takarításról, amit a szobaasszonyok saját telefonjukon láthatnak, és ezen keresztül jelenthetik be a talált tárgyakat is. A szálloda üzemeltetője/vezetője pedig figyelemmel követheti a folyamatban lévő takarítási feladatokat, és statisztikákat hívhat le az elvégzett munkáról. A TMRW applikáció-családja révén így komoly költségek takaríthatóak meg, papírmentesíthető (és ezáltal fenntarthatóbbá tehető) a működés, miközben kisebb személyzet mellett hatékonyabb munkavégzés válik lehetővé. Mindez nem befolyásolja a vendégelégedettséget, sőt, mivel a recepciós munkakörre kevesebb repetitív adminisztrációs feladat hárul, így több minőségi időt tudnak eltölteni a vendégekkel.

Komoly megtérülés

„A Magyarországon piacvezető szállodai szoftver (PMS) fejlesztőjével HostWare Kft-vel kötött együttműködésnek köszönhetően a HostWare rendszert használó szállodák jelenlegi működésük és rendszereik megtartásával felokosíthatják, zöldebbé és hatékonyabbá tehetik mindennapi operációjukat az innovatív TMRW Hotels megoldás segítségével, miközben vendégeiknek igazi 21. századi digitális élményt nyújthatnak” - mondta Palicz Péter, a TMRW értékesítési igazgatója. A TMRW applikáció-családot tavalyi megjelenése óta már több ezer felhasználó töltötte le, és számos hazai szálláshely élvezi az innovatív alkalmazás kínálta előnyöket. A TMRW applikáció-családot használó szállodák hozama egy általános szállodához képest jóval kedvezőbb feltételeket biztosít. Egy 100 szobás szálloda a TMRW Hotels által optimalizált működéssel 80%-os éves töltöttség esetén nagyjából 100 000 eurót spórolhat meg munkaerőn és -időn, papírokon, kulcskártyákon, miközben a TMRW applikáció-család költsége a szoba árbevételéhez viszonyítva átlagban nem éri el 2 százalékot. A fejlesztők nem csak a szállodákra gondoltak: elérhető a TMRW Hostels és Apartments változata is, ami a fenti lehetőségeket kínálja a hostelek, valamint az apartmanházak számára, míg a TMRW Offices verzió irodák és irodaházak okos és hatékony működését biztosítja.

Forrás: Turizmus Online


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.