Közös ökoturisztikai desztináció branding

Határon átnyúló projekt keretében kívánják a szlovák és magyar partnerek a Kis- és Mosoni-Duna által határolt egyedülálló természeti térség vizes- és kerékpáros természeti élményeit összekapcsolni. A Bike & Boat elnevezésű Interreg V-A projekt partnerei az elmúlt napokban egy háromnapos tanulmányút és workshop keretében Lipóton egyeztették az ökoturisztikai desztináció egységes brandként való pozicionálásnak feladatait. A márkaépítési folyamatot turisztikai és marketing szakemberek segítik mindkét oldalról - közölte szerkesztőségünkkel a GD Consulting ügyvezetője.

A munka során a márkaüzenetek lehatárolásánal többek között felmerültek a Szárazföldi Duna-delta, Duna-szív, Tündérek Földje fogalmak, de az egységes márkaüzenetről döntés egyelőre nem születetett, mivel a márkaelemeknek nem csak szlovák és magyar nyelvterületen kell jól interpretálhatónak lennie, hanem Európa további küldő országaiban (Csehország, Ausztria, Németország) is meg kell tudni szólítani a célcsoportokat. A lipóti összetartás során a magyar vendéglátó Mosonmagyaróvár Város Önkormányzat képviselői bemutattak Pozsony, Nagyszombat és Nyitra megyékből érkezett projektpartnereknek néhány egyedi attrakciónak számító turisztikai terméket és szigetközi programlehetőséget.

A fórum résztvevői ellátogattak a Pisztráng Kör Egyesület dunaszigeti Ökoparkjába, illetve a Mosonmagyaróvárt behálózó vízrendszeren keresztül fedezték fel a várost. A Bike & Boat projekt teljes költségvetése közel 3 millió euró, mely hozzájárul a Duna-menti határrégió vonzerejének és látogatószámának növeléséhez a Duna szlovák és magyar oldalán egyaránt. A projekt keretében a Szigetköz 25 településén idén ősszel kezdődnek meg a víziturizmust támogató ki-beszálló helyek kivitelezési munkálatok.

 


Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.