hirdetés
hirdetés

Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem?

Turisztikai marketingesként szeretnéd elérni, hogy a cégedről szóló hírek bekerüljenek a sajtóba? Meg akarod érteni a hazai sajtópiac működését? Megtanulnád, hogy kell profi közleményeket írni? Akkor gyere el szeptember 30-i workshopunkra, ahol pr-szakemberektől és gyakorló szerkesztő-újságíróktól szerezheted be a szükséges információkat.

hirdetés

Rólad szólnak a hírek címmel szeptember 30-án rendezi meg workshopját a Turizmus Trend Magazin, melyre várjuk a szállodák, utazási irodák, turisztikai vállalkozások, turisztikai marketinggel foglalkozó szervezetek, turisztikai létesítmények képviselőinek jelentkezését.

A kommunikációs workshop célja, hogy megismertesse a részvevőkkel az általános médiapiaci folyamatokat, a kiadók, elsősorban a szaklapkiadók működését, ennek ismeretében pedig felkészítse a résztvevőket a hatékony sajtókommunikációra. A workshopon válaszd adunk a következő kérdésekre: Hogyan írjunk profi sajtóközleményt? Hogyan ápoljunk hatékony sajtókapcsolatokat? Hogyan érhetjük el, hogy közleményünket minél több médium átvegye?

A részletekért és további információkért kattints a képre!

A Workshop programja

08.30 Regisztráció

09.00 - 09.50 Médiapiaci alapok - Hogyan épül fel a magyar médiapiac: nagy tulajdonosok, meghatározó szereplők - Hogyan működik egy szerkesztőség – a szerkesztőségi munkakörök és munkafolyamatok bemutatása Előadó: Román Balázs, Kreatív, főszerkesztő

09.50 - 10.50 Műfajelméleti ismeretek - Hír, interjú, tudósítás, esszé, tanulmány, szakcikk - Újságcikk és reklám/pr különbsége, szerkesztőségi elvek kontra hirdetői igények, sajtóetika Előadó: Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary Kiadó., tartalomfejlesztési vezető

10.50 - 11.10 KÁVÉSZÜNET

11.10 - 11.40 Hatékony Pr a gyakorlatban - egy ügynökségi szakember szemével - Hogyan csináljunk jó sajtóanyagot? - Hogyan kell izgalmas sztorit készíteni a száraz hírekből? - Mit mikor mondjuk és ne mondjunk magunkról? - Hogyan kezeljük a sajtókapcsolatainkat? Előadó: Petrányi-Széll András, PS:PRovocative

11.40-12.05 Hatékony kommunikáció a turisztikai (szak)sajtóval

- Rövid áttekintés a turisztikai médiáról, nagyközönségi v.s. szakmai médiumok, elérés, célcsoportok - Hogyan ápoljunk hatékony sajtókapcsolatokat az információs zűrzavarban? Hogyan érhetjük el, hogy közleményünket minél több médium átvegye? - Hogyan írjunk a sajtó számára is használható profi sajtóközleményt? A befogadható, de szakszerű írás készítésének lépései, tartalmi és formai követelmények Előadó: Szántó Zoltán, TurizmusTrend, főszerkesztő

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai