Kommunikáció cikkek
![Hibrid munkavégzési keretek](https://turizmusonline.hu/i/3/d/e/7/4/b/f/c/c/b/3/e/a/b/6/a/8/7/9/c/hibrid-munkavegzesi-keretek_md.jpg)
Hibrid munkavégzési keretek
Bár már a nagyobb cégek többsége eldöntötte, hogy hibrid felállásban fog dolgozni a járvány után, sok dolgozónak még így is kényelmetlen jelezni azt, hogy melyik napokon szeretne az irodában lenni. Mivel a hibrid munkaidő egyik alapja, hogy magát a dolgozót is bevonják a döntésbe, így most nekik is véleményt kell formálniuk.
![Munkahelyi sokszinűség esetén sikeres kommunikáció](https://turizmusonline.hu/i/8/6/4/d/1/c/b/e/2/f/4/e/c/3/e/8/4/6/e/1/munkahelyi-sokszinuseg-eseten-sikeres-kommunikacio_md.jpg)
Munkahelyi sokszinűség esetén sikeres kommunikáció
Az akadálymentes kommunikációról és az ezzel kapcsolatos láthatatlan fogyatékosságokról a munkahelyen. Nagy Ádám (komm365.hu) belső kommunikációs specialista, kreatív geek, blogger írása.
![Kommunikációs vezetőváltás a Budapest Airportnál](https://turizmusonline.hu/i/6/0/9/7/5/0/1/c/9/d/e/7/1/0/5/3/a/8/d/e/kommunikacios-vezetovaltas-a-budapest-airportnal_md.jpg)
Kommunikációs vezetőváltás a Budapest Airportnál
Valentínyi Katalin váltja Hardy Mihályt a kommunikásciós vezetői poszton, és ő felel majd a kormányzati kapcsolatok irányításáért is.
![Újszerű social média megoldások a Spirit Hotel kommunikációjában](https://turizmusonline.hu/i/7/c/1/8/0/a/b/e/6/3/7/d/d/0/b/2/3/a/1/c/ujszeru-social-media-megoldasok-a-spirit-hotel-kommunikaciojaban_md.jpg)
Újszerű social média megoldások a Spirit Hotel kommunikációjában
A többi kommunikációs csatornával megfelelően összehangolt social media kommunikációnak döntő szerepe lehet a nyári főszezonban, amikor a vendégek a legtöbb szállodai kommunikációval találkoznak, ekkor folyik a legnagyobb harc a vendégek kegyeiért. Ilyenkor kiemelten fontos a megkülönböztető kommunikáció szerepe.
![Parfüm és nyakkendő helyett idén legyen egy élmény az ajándék](https://turizmusonline.hu/i/7/0/a/0/9/0/1/5/5/f/e/c/d/0/6/b/f/f/1/b/parfum-es-nyakkendo-helyett-iden-legyen-egy-elmeny-az-ajandek_md.jpg)
Parfüm és nyakkendő helyett idén legyen egy élmény az ajándék
Töltsünk több időt szeretteinkkel, a tárgyak helyett úgyis az élmények tesznek minket igazán boldoggá. Új szemléletformáló kampányt hirdetett a Magyar Turisztikai Ügynökség "Ajándékozz élményt" címmel.
Iránytű 2016
Április 1-jén ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2016-os Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai a Kazimir Bisztróban.
![Egyetemisták tervezik a borvidék vizuális kommunikációját](https://turizmusonline.hu/i/2/8/b/c/7/6/8/7/b/1/e/7/2/e/3/f/8/5/c/f/egyetemistak-tervezik-a-borvidek-vizualis-kommunikaciojat_md.jpg)
Egyetemisták tervezik a borvidék vizuális kommunikációját
Hosszútávú fejlesztési projektet indít a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Somlói borvidék. Az együttműködés célja a borvidék turisztikai vonzerejének növelése újszerű építészeti megoldások létrehozásával.
![Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem?](https://turizmusonline.hu/i/2/5/3/f/3/6/9/f/c/e/0/c/1/1/c/6/c/b/6/e/rolad-szolnak-a-hirek-vagy-megsem_md.jpg)
Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem?
Turisztikai marketingesként szeretnéd elérni, hogy a cégedről szóló hírek bekerüljenek a sajtóba? Meg akarod érteni a hazai sajtópiac működését? Megtanulnád, hogy kell profi közleményeket írni? Akkor gyere el szeptember 30-i workshopunkra, ahol pr-szakemberektől és gyakorló szerkesztő-újságíróktól szerezheted be a szükséges információkat.
Köszönjük levelét, észrevételeit...
A szálloda nem egy zárt világ, folyamatosan kommunikál a vendégei és külső környezete felé egyaránt. Üzletpotitikájával, szokásaival, a kialakult helyzetre adott reakcióival nemcsak maga de az ország, s a város arculatát is formálja. A 444.hu oldalon két budapesti szálloda markánsan különböző hozzáállását követhetjük nyomon a kedvezőtlen külső körülmények következtében kialakult helyzetre adott reakciójuk során. A történet vendéglátás marketing esettanulmánynak is beillik.
Állásfoglalás a kommunikáció szakok megszüntetési tervéről
Az egyetemek, főiskolák kommunikáció és médiatudományi szakjai szerint minden érv mellettük szól. A teljes állásfoglalást közöljük.
Az Accor Cloud-hozzáférést ad munkatársainak
Új Web 2.0 belső kommunikációs platformot indít az Accor, hogy segítse a digitális átállást.
Helyi identitástudat a településmarketingben
A településeknek – éppúgy, mint a vállalatoknak - nagyrészt történelmileg kialakult, ugyanakkor folyamatosan megformálható arculata, imázsa van.
Idén is díjaztuk a legjobb kiadványokat, honlapokat, kampányokat
Megszületett az Iránytű, a Turizmus Trend szaklap immár hagyományos kommunikációs versenyének végeredménye. Közel 50 pályamű került a Turizmus Trend szervezésében zajló Iránytű kommunikációs verseny zsűrije elé.
Kommunikációs tréning indul
Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!
Bemutatta jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású szakmai nyílt napot tartott november 28-án, Budapesten, a VAM Design Centerben azzal a céllal, hogy jövő évi marketingtevékenységét közvetlenül mutassa be szakmai partnerei lehető legszélesebb körének, majd személyes egyeztetéseket folytasson az együttműködési lehetőségekről.
Elkészült a főváros turisztikai arculati koncepciója
Elkészült Budapest turisztikai arculati koncepciója, amely alapján mára egységesítették a főváros turisztikai marketingjéért felelős Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. minden kommunikációs felületét - mondta Molnár József, a kft. igazgatója hétfőn az MTI-nek.
Iránytű kommunikációs verseny - 2012
Iránytű kommunikációs verseny - 2012
Veszélyes az árképzési gyakorlat az utazási irodákra nézve?
Egy friss nem-reprezentatív felmérés szerint az utazók többsége elégedetlen azzal a gyakorlattal, hogy az utazási irodák nem a fizetendő végárat közlik hirdetéseikben.
Konferencia: Mi köze Somló Tamásnak a turizmushoz?
Mi köze egy karmesternek és Somló Tamásnak a turizmushoz? Pontosabban a turizmushoz kapcsolódó vállalkozások marketingjéhez? Jó kérdés! Közvetlen módon semmi. Ennek ellenére Somló is ott lesz azon a tréningen, ahová azokat a szakembereket próbálta összegyűjteni a Kreatív, akik szívesen megosztják véleményüket arról, hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a vállalati kommunikációt. Az előadók sokféle megoldást kínálnak majd erre, egy dolog azonban minden előadásban közös lesz: ez pedig a zene. A szakemberek itt olyan hangnemet ütnek majd meg, amely nem csak a turisztikai reklám, az általános vállalati PR, de akár a szállodai HR vezetők füleinek is zene lehet. A rendezvényen ott lesz a Turizmus Trend főszerkesztője Szántó Zoltán is, aki a tréning kerekasztal - beszélgetésén arra próbál majd hasznos tanácsokkal szolgálni, hogyan érdemes a kapcsolatot tartani az újságírókkal ha azt szeretnénk, rendezvényeink könnyedén bekerüljenek a média látóterébe.
Elismerés az osztrák kommunikációnknak
Az osztrák turisztikai- és marketingkommunikációs szakma legrangosabb lapja, a Medianet legfrissebb számában elismerően szól az MT Zrt. „új utakon járó” ausztriai kommunikációs tevékenységéről.
Itt az Iránytű kommunikációs verseny végeredménye
Kedd este a budapesti Legenda hajón hirdette ki a Turizmus Trend szerkesztősége az Iránytű kommunikációs verseny végeredményét. Néhány héttel ezelőtt harmincegy pályaművet jelölt shortlistre az Iránytű kommunikációs verseny zsűrije. A díjazottak a helyszínen értesültek a verseny végeredményéről.