Hibrid munkavégzési keretek

Hibrid munkavégzési keretek 

Bár már a nagyobb cégek többsége eldöntötte, hogy hibrid felállásban fog dolgozni a járvány után, sok dolgozónak még így is kényelmetlen jelezni azt, hogy melyik napokon szeretne az irodában lenni. Mivel a hibrid munkaidő egyik alapja, hogy magát a dolgozót is bevonják a döntésbe, így most nekik is véleményt kell formálniuk. 
Munkahelyi sokszinűség esetén sikeres kommunikáció

Munkahelyi sokszinűség esetén sikeres kommunikáció 

Az akadálymentes kommunikációról és az ezzel kapcsolatos láthatatlan fogyatékosságokról a munkahelyen. Nagy Ádám (komm365.hu) belső kommunikációs specialista, kreatív geek, blogger írása.
Kommunikációs vezetőváltás a Budapest Airportnál

Kommunikációs vezetőváltás a Budapest Airportnál 

Valentínyi Katalin váltja Hardy Mihályt a kommunikásciós vezetői poszton, és ő felel majd a kormányzati kapcsolatok irányításáért is.
Újszerű social média megoldások a Spirit Hotel kommunikációjában

Újszerű social média megoldások a Spirit Hotel kommunikációjában 

A többi kommunikációs csatornával megfelelően összehangolt social media kommunikációnak döntő szerepe lehet a nyári főszezonban, amikor a vendégek a legtöbb szállodai kommunikációval találkoznak, ekkor folyik a legnagyobb harc a vendégek kegyeiért. Ilyenkor kiemelten fontos a megkülönböztető kommunikáció  szerepe. 
Parfüm és nyakkendő helyett idén legyen egy élmény az ajándék

Parfüm és nyakkendő helyett idén legyen egy élmény az ajándék 

Töltsünk több időt szeretteinkkel, a tárgyak helyett úgyis az élmények tesznek minket igazán boldoggá. Új szemléletformáló kampányt hirdetett a Magyar Turisztikai Ügynökség "Ajándékozz élményt" címmel.

Iránytű 2016 

Április 1-jén ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2016-os Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai a Kazimir Bisztróban.
Egyetemisták tervezik a borvidék vizuális kommunikációját

Egyetemisták tervezik a borvidék vizuális kommunikációját 

Hosszútávú fejlesztési projektet indít a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Somlói borvidék. Az együttműködés célja a borvidék turisztikai vonzerejének növelése újszerű építészeti megoldások létrehozásával.
Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem?

Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem? 

Turisztikai marketingesként szeretnéd elérni, hogy a cégedről szóló hírek bekerüljenek a sajtóba? Meg akarod érteni a hazai sajtópiac működését? Megtanulnád, hogy kell profi közleményeket írni? Akkor gyere el szeptember 30-i workshopunkra, ahol pr-szakemberektől és gyakorló szerkesztő-újságíróktól szerezheted be a szükséges információkat.

Köszönjük levelét, észrevételeit... 

A szálloda nem egy zárt világ, folyamatosan kommunikál a vendégei és külső környezete felé egyaránt. Üzletpotitikájával, szokásaival, a kialakult helyzetre adott reakcióival nemcsak maga de az ország, s a város arculatát is formálja. A 444.hu oldalon két budapesti szálloda markánsan különböző hozzáállását követhetjük nyomon a kedvezőtlen külső körülmények következtében kialakult helyzetre adott reakciójuk során. A történet vendéglátás marketing esettanulmánynak is beillik.

Állásfoglalás a kommunikáció szakok megszüntetési tervéről 

Az egyetemek, főiskolák kommunikáció és médiatudományi szakjai szerint minden érv mellettük szól. A teljes állásfoglalást közöljük.

Az Accor Cloud-hozzáférést ad munkatársainak 

Új Web 2.0 belső kommunikációs platformot indít az Accor, hogy segítse a digitális átállást.

Helyi identitástudat a településmarketingben 

A településeknek – éppúgy, mint a vállalatoknak -    nagyrészt történelmileg kialakult, ugyanakkor folyamatosan megformálható arculata, imázsa van.

Idén is díjaztuk a legjobb kiadványokat, honlapokat, kampányokat 

Megszületett az Iránytű, a Turizmus Trend szaklap immár hagyományos kommunikációs versenyének végeredménye. Közel 50 pályamű került a Turizmus Trend szervezésében zajló Iránytű kommunikációs verseny zsűrije elé.

Kommunikációs tréning indul 

Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!

Bemutatta jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. 

A Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású szakmai nyílt napot tartott november 28-án, Budapesten, a VAM Design Centerben azzal a céllal, hogy jövő évi marketingtevékenységét közvetlenül mutassa be szakmai partnerei lehető legszélesebb körének, majd személyes egyeztetéseket folytasson az együttműködési lehetőségekről. 

Elkészült a főváros turisztikai arculati koncepciója 

Elkészült Budapest turisztikai arculati koncepciója, amely alapján mára egységesítették a főváros turisztikai marketingjéért felelős Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. minden kommunikációs felületét - mondta Molnár József, a kft. igazgatója hétfőn az MTI-nek.

Iránytű kommunikációs verseny - 2012 

Iránytű kommunikációs verseny - 2012

Veszélyes az árképzési gyakorlat az utazási irodákra nézve? 

Egy friss nem-reprezentatív felmérés szerint az utazók többsége elégedetlen azzal a gyakorlattal, hogy az utazási irodák nem a fizetendő végárat közlik hirdetéseikben. 

Konferencia: Mi köze Somló Tamásnak a turizmushoz? 

Mi köze egy karmesternek és Somló Tamásnak a turizmushoz? Pontosabban a turizmushoz kapcsolódó vállalkozások marketingjéhez? Jó kérdés! Közvetlen módon semmi. Ennek ellenére Somló is ott lesz azon a tréningen, ahová azokat a szakembereket próbálta összegyűjteni a Kreatív, akik szívesen megosztják véleményüket arról, hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a vállalati kommunikációt. Az előadók sokféle megoldást kínálnak majd erre, egy dolog azonban minden előadásban közös lesz: ez pedig a zene. A szakemberek itt olyan hangnemet ütnek majd meg, amely nem csak a turisztikai reklám, az általános vállalati PR, de akár a szállodai HR vezetők füleinek is zene lehet. A rendezvényen ott lesz a Turizmus Trend főszerkesztője Szántó Zoltán is, aki a tréning kerekasztal - beszélgetésén arra próbál majd hasznos tanácsokkal szolgálni, hogyan érdemes a kapcsolatot tartani az újságírókkal ha azt szeretnénk, rendezvényeink könnyedén bekerüljenek a média látóterébe.

Elismerés az osztrák kommunikációnknak 

Az osztrák turisztikai- és marketingkommunikációs szakma legrangosabb lapja, a Medianet legfrissebb számában elismerően szól az MT Zrt. „új utakon járó” ausztriai kommunikációs tevékenységéről.

Itt az Iránytű kommunikációs verseny végeredménye 

Kedd este a budapesti Legenda hajón hirdette ki a Turizmus Trend szerkesztősége az Iránytű kommunikációs verseny végeredményét. Néhány héttel ezelőtt harmincegy pályaművet jelölt shortlistre az Iránytű kommunikációs verseny zsűrije. A díjazottak a helyszínen értesültek a verseny végeredményéről.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!