hirdetés
hirdetés

A Premier Outlet Budapest mágnesként vonzza a turistákat

Új trend látszik kibontakozni az úgynevezett shopping turizmus esetében, mivel a fővárosban tartózkodó turisták körében egyre jellemzőbb, hogy a nevezetességek meglátogatása mellett igénylik, hogy kellemes környezetben prémium termékeket is vásárolhassanak, amelyeket többnyire a küldőországukban elérhető áraknál sokkal kedvezőbben is megszerezhetnek. A Premier Outlet Budapest mágnesként vonzza a turistákat is, hiszen soha nem látott mértékben nőtt a külföldről érkező vásárlók száma az ország legnagyobb outlet központjában. (X)

hirdetés

A Magyarországra történő beutazási korlátozások feloldását és az intézkedések enyhítését követően már 2021 őszén is özönlöttek a vásárlókedvű vendégek az outletközpontba. Az elsősorban a repülővel érkező és budapesti belvárosi hotelekben megszálló vendégek mellett a szomszédos országokból szervezetten busszal érkező turisták alkotják a külföldi vásárlók legnagyobb csoportját. A költéseiket tekintve, a nem EU tagországokból érkező utasok TAX FREE vásárlásait rögzítő hivatalos statisztikák szerint 2021 utolsó negyedévében 107 %-al, 2022 első negyedévében pedig 127%-al magasabb költés realizálódott a Premier Outlet Budapestben, mint a turizmus szempontjából a történelmi rekordévnek számító 2019-es évben.

A nemzetiségi megoszlás szerinti vendégösszetétel is jelentős változáson ment keresztül az elmúlt években, amelyet több külső tényező is befolyásolt. Az elmúlt hónapokban az EU-n kívüli országok közül a TOP lista élén toronymagasan az izraeli turisták állnak, a korábban legtöbb költést elérő kínaiak helyén. Ez a változás elsősorban a számos közvetlen légi összeköttetésnek, és az izraeli vendégek vásárlás iránti szenvedélyének köszönhető. Az autóval érkező európai vásárlók esetében pedig Szlovákia előzte meg az évtizedekig listavezető Németországot.

A Premier Outlet Budapest a több mint 150 prémium fashion, lifeystyle és sport márka kínálatán és az egész éves garantált kedvezményeken túl tágas üzlethelyiségekkel, nemzetközi éttermi kínálattal, számos szezonális szelfi ponttal, center dekorációval és frissítő, zöld környezettel várja a látogatókat. Ezzel is tovább fokozva a vásárlási élményt és a centerben eltöltött időt, amely például az arab országokból érkező vendégek esetében 6-7 óra is lehet.

Az outletközpont management irodája nyitott minden szakmai együttműködésre a turisztikai szereplőkkel a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen. (X)
 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés