Arculatváltás az Ibisnél

Magyarországon is megújulnak az Ibis szállodák. Hazánkban az Ibis szállodák többségemár lecserélte ágyait saját fejlesztésű új, kényelmes ágyakra és e hónap végéig valamennyi arculatot vált.

Az Accor csoport egy évvel ezelőtt indította útjára az 56 országot, 1,600 szállodát érintő márkamegújító stratégiáját, aminek keretein belül economy szállodáitegy, 3 márkából álló megabrandbe integrálta, Ibis, Ibis Styles (korábbi All Seasons) és Ibis Budget (korábbi Etap) néven. Ahárom, más-más igényeket kielégítőeconomy márkaegyértelműbb, következetesebb, erősebb, ami jelentősen növeli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.
„Az Accor új economy márkastratégiájának kiinduló pontja a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási szokások, elvárások. Ma már a fogyasztók modern, stílusos, szociális és környezeti szempontból felelős márkákat várnak el minden szektorban. A fogyasztók megnyeréséhez a márkaélménynek meg kell felelnie az új érzelmi és érzékszervi elvárásoknak, ideértve a szállodaipari economy szegmenst is.” mondta Király Zoltán az Accor magyarországi marketingigazgatója.
A megújulás nem csak a márkák integrálását, de vadonatúj megjelenést és arculatot is eredményez az Ibis szállodák számára. Ennek munkálatai 2012. szeptember végére már a globális hálózat 65%-ban (1040 hotelben) befejeződnek, köztük az 5 magyarországi Ibis hotelben. A stratégia célja, hogy a fogyasztók utazási igényeihez igazodva megváltoztassa a hagyományos, alacsonyabb árfekvésű hotelek koncepcióját és kielégítse a vendégek minden kényelmi és esztétikai igényét.
Az Accor csoport 2012-ben végzett átfogó, főleg üzleti utazásokra fókuszáló kutatásából nyilvánvalóan kiderült, hogy a szállóvendégek legfontosabb szempontja a fekvőhelyük kényelme. Hogy eleget tegyen ennek az igénynek, az Ibis megalkotta forradalmi Sweet Bed koncepcióját. Ennek kialakításában számos orvos és kutató vett részt, hogy a legmagasabb szintű kényelmet és nyugalmat biztosítsa vendégeinek. Magyarországon az 5 Ibis szállodából4-ben már az új fekvőhelyek találhatóak, a maradék ágyak lecserélése a közeli jövőben fejeződik be.
Az Ibis megabrand arculatváltása során elsődleges szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ennek köszönhetően a lecserélt ágyak, matracok, párnák és lepedők túlnyomó többségben újrahasznosításra vagy adományozásra kerültek.A kezdeményezésheza magyarországi ibis szállodák is csatlakoztak, hiszen régi ágyaik, matracaik és párnáik egy részét helyi szervezeteknek adományozták.
Az Ibis „family” márkáinak létrejöttét, egy 56 országot átívelő, közel 30 millió eurós reklámkampány kíséri, melynek célja, hogy az Ibis family modernségére, teljes megújulására hívja fel a figyelmet.
Szeptember 26-án indul az ibis.com weboldal, mely az Ibis family-hez tartozó 3 márka saját weboldalait kiegészítendő egy új portálként funkcionál majd.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?