hirdetés

Arculatváltás az Ibisnél

Magyarországon is megújulnak az Ibis szállodák. Hazánkban az Ibis szállodák többségemár lecserélte ágyait saját fejlesztésű új, kényelmes ágyakra és e hónap végéig valamennyi arculatot vált.

hirdetés

Az Accor csoport egy évvel ezelőtt indította útjára az 56 országot, 1,600 szállodát érintő márkamegújító stratégiáját, aminek keretein belül economy szállodáitegy, 3 márkából álló megabrandbe integrálta, Ibis, Ibis Styles (korábbi All Seasons) és Ibis Budget (korábbi Etap) néven. Ahárom, más-más igényeket kielégítőeconomy márkaegyértelműbb, következetesebb, erősebb, ami jelentősen növeli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.
„Az Accor új economy márkastratégiájának kiinduló pontja a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási szokások, elvárások. Ma már a fogyasztók modern, stílusos, szociális és környezeti szempontból felelős márkákat várnak el minden szektorban. A fogyasztók megnyeréséhez a márkaélménynek meg kell felelnie az új érzelmi és érzékszervi elvárásoknak, ideértve a szállodaipari economy szegmenst is.” mondta Király Zoltán az Accor magyarországi marketingigazgatója.
A megújulás nem csak a márkák integrálását, de vadonatúj megjelenést és arculatot is eredményez az Ibis szállodák számára. Ennek munkálatai 2012. szeptember végére már a globális hálózat 65%-ban (1040 hotelben) befejeződnek, köztük az 5 magyarországi Ibis hotelben. A stratégia célja, hogy a fogyasztók utazási igényeihez igazodva megváltoztassa a hagyományos, alacsonyabb árfekvésű hotelek koncepcióját és kielégítse a vendégek minden kényelmi és esztétikai igényét.
Az Accor csoport 2012-ben végzett átfogó, főleg üzleti utazásokra fókuszáló kutatásából nyilvánvalóan kiderült, hogy a szállóvendégek legfontosabb szempontja a fekvőhelyük kényelme. Hogy eleget tegyen ennek az igénynek, az Ibis megalkotta forradalmi Sweet Bed koncepcióját. Ennek kialakításában számos orvos és kutató vett részt, hogy a legmagasabb szintű kényelmet és nyugalmat biztosítsa vendégeinek. Magyarországon az 5 Ibis szállodából4-ben már az új fekvőhelyek találhatóak, a maradék ágyak lecserélése a közeli jövőben fejeződik be.
Az Ibis megabrand arculatváltása során elsődleges szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ennek köszönhetően a lecserélt ágyak, matracok, párnák és lepedők túlnyomó többségben újrahasznosításra vagy adományozásra kerültek.A kezdeményezésheza magyarországi ibis szállodák is csatlakoztak, hiszen régi ágyaik, matracaik és párnáik egy részét helyi szervezeteknek adományozták.
Az Ibis „family” márkáinak létrejöttét, egy 56 országot átívelő, közel 30 millió eurós reklámkampány kíséri, melynek célja, hogy az Ibis family modernségére, teljes megújulására hívja fel a figyelmet.
Szeptember 26-án indul az ibis.com weboldal, mely az Ibis family-hez tartozó 3 márka saját weboldalait kiegészítendő egy új portálként funkcionál majd.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Mi a véleménye a katát érintő, szeptember 1-től érvényes új szabályozásról?

Partnerünk