Bécs-kártya: a WienTourismus különleges partnerprogramot indít

A WienTourismus a Bécs-kártyához kapcsolódóan mostantól különleges együttműködési lehetőséget kínál az online platformok üzemeltetőinek, akik a Bécs-kártyával, Európa legjobb városi turista kártyáját reklámozhatják a látogatóiknak és minden egyes, az oldalon elhelyezett reklámnak köszönhetően értékesített darab után províziót kaphatnak.

Az úgynevezett Bécs-kártya partnerprogramnak köszönhetően a WienTourismus lehetővé teszi a különféle honlapok, blogok vagy online portálok számára, hogy partnerként vegyenek részt Ausztria legkeresettebb turista kártyájának reklámozásában. Aki partner szeretne lenni, annak rendelkezésre kell bocsátani az online platformján (honlap, blog stb.) egy reklámfelületet és meg kell jeleníteniük egy Bécs-kártyát reklámozó bannert, illetve egy rövid reklámszöveget és egy linket a Bécs-kártya honlapjára. A reklámfelületre kattintó felhasználók a Bécs-kártya online vásárlási felületére jutnak. Egy korábban kiosztott partnerszámnak köszönhetően pontosan megállapítható, hogy melyik online oldalról érkezett a felhasználó. Az így eladott Bécs-kártyák után járó provízión túl a partnerprogramban résztvevők abból is profitálhatnak, hogy egy erős márka jelenik meg a honlapjukon.

Évente mintegy 300 000 db Bécs-kártya kerül értékesítésre, ezzel Bécs hivatalos turista kártyája a legkeresettebb egész Ausztriában. 2012-ben az ÖAMTC és partnerklubjai 16 európai nagyváros turista kártyája közül a bécsit választották a legjobbnak. A Bécs-kártya 48 órára mindössze 18,90 euróért, 72 órára pedig 21,90 euróért váltható ki. A kártyával ingyenesen használhatjuk a tömegközlekedési eszközöket, valamint 210 különféle kedvezményt illetve előnyt élvezhetünk városnézés, vásárlás, koncert- vagy múzeumlátogatás közben, valamint éttermekben és kávéházakban.

 

Néhány lépés után Bécs-kártya reklámpartnerré válhat

A partnerek egy online nyomtatvány segítségével jelentkezhetnek – a bejelentett reklámfelület ellenőrzését követően a Bécs-kártya értékesítőpartnere, a Global Blue Austria megküldi a szerződést és rendelkezésre bocsájtja az online reklámcsomagot. A szolgáltatás alapján történő elszámolást lehetővé tevő partnerazonosító mellett az csomag magában foglal különböző mérető online bannereket, előre megírt reklámszövegeket német és angol nyelven, egy rövidfilmet a Bécs-kártyáról, valamint hasznos tippeket, amelyek segítenek a partneroldalakon történő értékesítés előremozdításában. Az érdeklődők az affiliate.wien.info honlapon további információkat szerezhetnek a programról. A Global Blue Austria a +43/1/798 44 00-0 telefonszámon nyújt szóbeli felvilágosítást.

Forrás: Vendég & Hotel


Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.