Bemutatkozott a magyar piacon a Gruber Reisen
Lajosmizsei disznóvágásra vitte partnereit a Magyarországon most induló Gruber Reisen csapata, ahol Csákány Csaba, az utazásszervező hazai képviselője bemutatta az utazási irodát és az első magyar nyelvű katalógust.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, január 4-étől a Gruber Reisen nevű osztrák utazásszervezőt képviseli Magyarországon Csákány Csaba, aki 20 éven keresztül a Terra Reisen irodáját vezette Budapesten. Az iroda és az első magyar nyelvű katalógus bemutatója alkalmából a lajosmizsei Geréby Kúriába vitte partnereit az utazásszervező.
Csákány Csaba elmondta: a grazi székhelyű Gruber Reisent 1968-ban alapította a Gruber-család, először ügynökösködéssel foglalkoztak, a későbbiekben a stájerek utazásszervezőjeként működtek. Ma már 300 alkalmazottal dolgoznak, saját és franchise-irodákkal, saját buszokkal rendelkeznek, tavaly pedig úgy döntöttek, hogy 2016-tól erősítenek a magyar piacon is. A Gruber Reisen termékeit eddig ugyanis a Ruefa és a Blaguss mellett csak nagyon kevés iroda értékesítette Magyarországon.
A Gruber Reisen jelenleg a Last Call Travel irodájában bérel egy munkaállomást a Marina parti Prestige Cityben - a hivatalos nyitás február 22-én, hétfőn lesz. A magyar képviseletet két fő alkotja, Csákány Csaba látogatja a partnereket és adminisztrál, Guba Tímea pedig a call centerben tevékenykedik.

Az iroda zászlóshajója saját szállodája Brac szigetén, a négycsillagos Bretanide Sport & Wellness Resort Bol városában. Bracra egyébként nyaranta indít Bécsből charterjáratokat az iroda. A 260 szobával és 27 lakosztállyal rendelkező, felújított hotel közvetlenül az aprókavicsos tengerparton található, all inclusive ellátással is foglalható, több étteremmel, wellness-részleggel, sportolási lehetőségekkel várja a turistákat, valamint speciális programokat - például szervezett túrákat vagy tematikus heteket - is kínál a szállóvendégeknek.

Bár az utazásszervező számos úti célt kínál az osztrák piacon - az európaiak mellett például egzotikus utakat a Távol-Keletre, a Karib-térségbe és az Arab-félszigetre is -, az első magyar nyelvű katalógusban egyelőre három desztinációval - és összesen körülbelül 300 szállodával - indulnak: az idén a turisták körében várhatóan még népszerűbb Horvátországgal, Szlovéniával és Olaszországgal. Ez persze nem jelenti azt, hogy a későbbieknek nem terjesztik ki kínálatukat a többi desztinációra, például a Karib-térségre, és akár téli termékekkel is megjelenhetnek majd a magyar piacon, mint például Mauritiusszal vagy a Maldív-szigetekkel.

Az utazásszervező magyarországi képviselője fontosnak tartotta megemlíteni azt is, hogy számos szálláshelynél felár ellenében lehetséges a minimum tartózkodási időnél rövidebb ideig is maradni, illetve, hogy egyes szállásokon megengedett a túltöltés, vagyis, hogy például egy négyfős apartmanba akár öten is mehetnek.
Csákány Csaba felhívta az utazásközvetítők figyelmét arra, hogy - a geopolitikai problémák miatt - Horvátország, Olaszország és Szlovénia várhatóan rendkívüli népszerűségnek örvend idén akár a németek és britek körében is - ők pedig általában nagyon korán foglalják le útjaikat -, így a helyek valószínűleg hamar el fognak fogyni. Éppen ezért jelezni kell a magyar utasoknak is, hogy időben foglaljanak, ha nem szeretnének lecsúszni az általuk választott desztinációról vagy szállásról.
A bemutatót követően egy Amadeus-workshopra invitálták a megjelenteket, majd a hivatalos programot egy igazi, falusi hangulatú disznóvágás zárta, akinek pedig ideje engedte, ott is éjszakázhatott a Geréby Kúriában a mulatság után.
