Hét új, kilenc megújított minőségi díjas szolgáltató
A tavalyi esztendőben Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázatra jelentkezett 21 szolgáltató közül 16 számára zárult eredményesen a pályázat. A nyertes szállodák és éttermek igazgatói az elismerő oklevelet és a Magyar Turizmus Minőségi Díj táblát az idei Utazás kiállítás hivatalos megnyitóján, február 28-án vehették át Csizmadia Norberttől, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkárától és Denéné Tóth Mariannától a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatójától. A díjazottakat Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese köszöntötte.
A sikeres új jelentkezők az alábbi szolgáltatók lettek:
• Prímás Pince Turisztikai és Borkulturális Központ, Esztergom
• Rosengarten Étterem, Sopron
• Bo18 Hotel, Budapest
• Diamant Hotel Szigetköz Conference, Spa & Family Resort, Dunakiliti
• Holiday Inn Budapest-Budaörs, Budaörs
• Hotel Atlantis Medical, Wellness & Conference, Hajdúszoboszló
• La Contessa Kastélyhotel és Rendezvényközpont, Szilvásvárad
• Nimród Bioszálloda és Bioétterem, Karcag
• Rosengarten Hotel, Sopron
A sikeres megújítók pedig a következők:
• Danubius Hotel Astoria, Budapest
• Hunguest Hotel Répce Gold, Bükfürdő
• Ibis Budapest Aero, Budapest
• Ibis Győr, Győr
• Mercure Budapest City Center, Budapest
• NH Budapest, Budapest
• Park Inn by Radisson Sárvár, Sárvár

A Magyar Turizmus Minőségi Díjat 2006-ban vezették be, a tanúsítvány a hazai turisztikai szolgáltatások egységes és megbízható minősítésére szolgál. Olyan önértékelési rendszer, amely – a termékek és szolgáltatások minősége iránt elkötelezett – turisztikai vállalkozások, éttermek és szállodák részére biztosít magas színvonalú, európai minőségirányítási elvek alapján működő minősítési lehetőséget.