Itt a főváros új turisztikai és marketing szervezete

Budapest Brand Zrt. a neve, a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével jött létre.

2020. november 1-től Budapest Brand néven működik tovább a főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben.

 

Magyarország egyik legismertebb márkaneve: Budapest, az ezerarcú város, kivételes múlttal, izgalmas jelennel és gazdag ökoszisztémával. Ez a márka folyamatos fejlesztést igényel, mert Budapest mindig jobbá, érdekesebbé és szebbé tehető.

Mi az brand célja?

A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy összekösse a várost alkotó közösségeket, elmesélje a Budapestet meghatározó történeteket, és egyedi élményt adjon az itt élőknek és az ide látogatóknak. A budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja, illetve a Budapest desztináció hivatalos és stratégiai ügyvitele továbbá az új cég kiemelt feladata.

A turizmus és városmárka stratégia ugyanabból a gondolati háttérből indul ki, és az ezt közvetítő üzenetrendszer egyszerre szól a városi lakosoknak és a várost látogató turistáknak. A turisztikai termékek fejlesztése a városban élők számára is fontos, a Budapestre kíváncsi turisták pedig ugyanúgy keresik az autentikus, egyedi szolgáltatásokat, mint az itt élők.

Szakmai képviselet

A Budapest Brand Nonprofit Zrt. számára egyszerre fontos mindkét célcsoport tájékoztatása és képviselete a szakmai szervezetekben, a nemzetközi porondon és a Fővárosi Önkormányzatban.

A Budapest Brand Zrt. átfogó márkakutatásba is kezdett, a főváros által meghatározott három főbb stratégiai pillért alapul véve, melyek: sokszínűség, fenntarthatóság és biztonság. Ennek a három fogalomnak a közös nevezője az élhetőség. A cél az, hogy egységes márkastratégiával és közösségteremtéssel – kreatív, hatékony és innovatív projektekkel – sokszínű, fenntartható, biztonságos, egyszóval szerethető miliőt teremtsenek, és Budapest a legélhetőbb városok egyike legyen Európában.

Nehéz időben jött létre

„A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből, valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen. A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését”, mondta Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.

Forrás: bpva.hu


Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon

Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon 

Megnyitotta az idei szezont a fonyódi kutyabarát fürdőhely.
Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban

Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban 

A Gödöllői Királyi Kastély egy eddig ismeretlen, különleges Erzsébet királyné-portréval gazdagította gyűjteményét.
Augusztusban PanyolaFeszt

Augusztusban PanyolaFeszt 

A tavaly nagykorúvá cseperedett PanyolaFeszt komoly missziót vállal évről évre, fontos ügyeket karol fel.
TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket 

Az index értéke a múlt havi három pontos emelkedés után négy ponttal csökkent az év hatodik hónapjában.
Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál

Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál 

Elképesztő látványvilág költözik a Zsolnay Negyedbe.
MME: ne etesse a vízimadarakat!

MME: ne etesse a vízimadarakat! 

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) hétfőn közzétett lakossági felhívásában arra kér mindenkit, hogy semmivel se etessék a vízimadarakat.
Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije

Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije 

Az egyik legjelentősebb nemzetközi környezetszépítő megmérettetés zsűrije június végén érkezett azért, hogy értékeljék a két települést.
Kerékpáros fejlesztés Szolnokon

Kerékpáros fejlesztés Szolnokon 

Új szolgáltatással gazdagodik a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum.
Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál

Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál 

A kiadvány a kerékpárral és gyalogosan bejárható útvonalakat ábrázolja, megkönnyítve a természetbarát látogatók tájékozódását.
Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben

Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben 

Izgalmas sportprogramok, vidám zenei és gasztró élmények.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.