hirdetés
hirdetés

Turisztikai országmárka építéséről döntött a kormány

A kormány döntött a Magyarország turisztikai országmárka építéséről, ennek érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. rövid távú, intenzív és kiterjedt marketingkampányt indít, összhangban a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel.

hirdetés

A Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározat szükségesnek nevezi az országmárka építését Magyarország marketingjének megújítása, vonzerejének növelése és az országos turisztikai szolgáltatások átstrukturálása érdekében.

Az országmarketing költségét az eredetileg a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány forrásaiból fedezik, amelyre az idén 3,81 milliárd forintot biztosított a főváros marketingkampányáról szóló tavalyi kormányhatározat. 

forrás: 123rf.com
forrás: 123rf.com

 

(forrás: MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk