hirdetés
hirdetés

WhatsApp-ol a family az Air France-KLM fedélzetén

A KLM bemutatta a WhatsApp Family Updates alkalmazását! Az új szolgáltatás lehetővé teszi az utasok számára, hogy egy WhatsApp csoportot hozzanak létre, amely segítségével a csoportban lévő családtagok tájékozódhatnak az utazó repülési állapotáról. Az alkalmazás segítségével a családok megnyugodhatnak arról, hogy szerettük a lehető legnagyobb biztonságban és kényelemben utazik - közölte kedden a légitársaság.

hirdetés

Azok az utasok, akik mostantól a KLM-mel utaznak, a WhatsApp segítségével folyamatosan friss információval láthatják el családjukat az utazásuk állapotáról.

A WhatsApp értesítést küld abban a pillanatban, ahogy a gép felszállt, illetve a leszállásnál is, még mielőtt az utas kapcsolódhatna wifihez vagy mobil hálózathoz. Az applikáció abban az esetben is értesítést küld, ha a gép késik. Ezzel a szolgáltatással a KLM megkönnyíti az utazást, és reméli, hogy az otthoniak is nyugodtabbak lesznek.

A KLM az első olyan légitársaság, amely az ügyfelek és a munkatársak számára is WhatsApp szolgáltatásokat kínál - írják közleményükben.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk