Cikkünkben bemutatjuk, milyen érvek szólnak az ERP rendszer használata mellett.
-
Integrált, egységesített rendszer
Aki már dolgozott olyan vállalatnál, ahol minden részleg külön, egymástól elszeparált rendszerben tárolta az adatait, az tisztában van vele, hogy ez mennyire nehézkes működést eredményez. Az ERP rendszerek egyértelmű előnye, hogy használatukkal egyetlen, integrált felületen lehetséges kezelni a vállalat adatait és folyamatait.
A D4S vállalatirányítási szoftver segítségével könnyedén megszüntethető a szervezeten belüli szigetszerű működés, hiszen az egyes részlegek valós időben képesek hozzáférni egymás adataihoz. Ez a technológiai innováció kulcsfontosságú annak érdekében, hogy megőrizzük a versenyképességünket, és alkalmazkodjunk a modern üzleti környezet változásaihoz.
Egy integrált rendszer használatával nem kell többé manuálisan átadni a munkájukhoz szükséges adatokat a társszervezeteknek, illetve a vezetők is valós időben láthatják az egyes részlegek adatait, teljesítményét. Ezzel nemcsak időt, hanem munkaórákat is spórolhatunk, amit aztán hasznosabb, értékteremtő folyamatokra tudunk inkább áldozni.
-
Hatékonyságnövelés automatizáción keresztül
Ha alaposan áttekintjük egy vállalat egyes folyamatait, hamar azonosítani tudunk számos olyan pontot, amely bár manuális beavatkozást igényel, könnyen kiváltható lenne automatizációval. Ez kiemelten előnyös lehet a hatékonyság és az átfutási idők szempontjából, hiszen nem kell többé egy adott kollégára várni ahhoz, hogy teljesüljön egy részfeladat. Ezáltal nemcsak, hogy felgyorsulnak a folyamatok, de a vállalat termelékenysége is javulhat, illetve pozitív hatásokat gyakorolhat a cég reputációjára is.
Egy gépesített folyamat bevezetésével ráadásul csökken a hibalehetőségek esélye is. Az ERP rendszer ugyanis sosem fáradt és mindig van elég ideje, így nyugodtak lehetünk afelől, hogy a rábízott feladatok időben teljesülnek.
-
Ügyfél-elégedettség fokozása
Minden vállalat életében nagy szerepe van annak, hogy milyen kívülről a megítélése, hiszen tulajdonképpen ez dönti el, hogy mennyire lesz egy cég sikeres. Az ERP rendszerek fejlesztésekor kiemelt figyelmet szentelnek az ügyfélkapcsolatok kezelésére, így számos modul hozzájárulhat ahhoz, hogy eredményesek legyünk ezen a területen.
Az ügyféladatok központi tárolása és kezelése, illetve a vásárlási előzmények és visszajelzések tárolása is hozzásegíthet minket ahhoz, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk.
A vállalatirányítási rendszerek használatának számos előnye van, változatos moduljaiknak köszönhetően pedig minden cég megtalálhatja azokat a folyamatokat, amiket fejleszteni tud egy szoftver segítségével.