A bezzegévet is messze túlszárnyalta a TUI nyári forgalma

Exkluzív vacsorán látta vendégül legfontosabb partnereit és mutatta be téli árualapját a TUI csütörtökön a Crowne Plaza Budapestben.

Taskár Tamás értékesítési vezető köszönetet mondott az együttműködésért és értékesítésért partnereiknek, akik segítségével minden eddiginél sikeresebb szezont zártak két nagyon nehéz év után, és még az ezidáig legmagasabb forgalmat produkáló 2018/19-es év eredményeit is 29 százalékkal meg tudták haladni. A szakember elmondta azt is, hogy évről-évre gyarapszik a saját ügynökszámmal működő hálózatuk. Jelenleg 33 iroda működik ebben a formában, amelyek egy elvárt szint feletti értékesítési volumennel rendelkeznek, 2013 októberétől pedig alügynöki státuszban működik a többi viszonteladói partnerük.

Az értékesítési vezető arról is beszámolt, hogy Budapestről a sikeres nyár után télen is rendelkeznek charter helyekkel a törökországi Antalyába heti 2 alkalommal. A november 1-től érvényes árualapban télből a nyárba úti célok sorakoznak, mint pl. Maldív-szigetek, Mexikó, Mauritius, Zanzibár, Dominikai Köztársaság, Dubai. Tavaly az enyhe beutazási szabályok miatt a Maldív-szigetek volt az abszolút favorit: két és félszer annyi utat értékesítettek az Indiai-óceán pazar helyszínére, mint a második legnépszerűbb mexikói Cancúnba. Ahogy tavaly, várhatóan idén is a három M: a Maldív-szigetek, Mexikó és Mauritius számítanak majd slágernek a magyar piacon, amelyek közvetlen charterjárattal elérhetők Bécsből. Az értékesítési vezető felhívta a figyelmet, hogy a TUI Cancúnba, Maléra és Mauritiusra garanciális charter helyeket kötött le az Austrian járatain, és ha azok elfogynak, a menetrend szerinti kapacitással a járatok továbbra is foglalhatók. Hangsúlyozta azt is, hogy az utóbbi időben Zanzibár iránt egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik a hazai utasok körében. Szenegál teljesen új úti cél a német hátterű túraszervező árualapjában.



Taskár Tamás kiemelte, hogy továbbra is népszerű a csomagajánlatok mellé sávosan foglalható Flex Tarif szolgáltatás, amely keretében az utasok az indulást megelőző 15., ill. 29. napig indoklás nélkül elállhatnak az utazástól a TUI és Airtours termékek esetében. A részvételi díjak tartalmazzák a TUI Protect szolgáltatást, amellyel a TUI koronavírus esetére biztonságot nyújt az ügyfeleiknek.

A cég számos brandje közül a legnépszerűbb honfitársaink körében a több mint száz házat kínáló RIU hotellánc: a teljes magyar forgalom 12-13 százalékát adják a RIU-foglalások. A Magic Life hotelekben a magyar foglalások 3 százaléka realizálódik. Taskár Tamás kiemelte, hogy a legnagyobb potenciál a hazai piacon a prémium klubszállodaláncban, a Robinsonban rejlik.

A Robinson-t a márka nagykövete, Silvana Redo, regionális Sales & Marketing Manager mutatta be a résztvevőknek. A brand 26 háza 15 országban helyezkedik el három kategóriában szólítva meg a vendégeket: a családbarát, felnőttbarát és egy általánosan mindenki számára ajánlható profillal. Számtalan aktív és szórakoztató tevékenységet kínál ez a klubszállodalánc, amely új biztonsági és higiéniai koncepciót is bevezetett a Covid-járvány lecsengésével. A márka workation koncepciója egyre népszerűbb a digitális nomád életmód és a home office lehetőségének előretörésével. Kiemelte, hogy november végéig 20 százalékos előfoglalási ajánlatok érvényesek a Robinson termékekre.

A TUI termékekről részletesebben Karile Bajarune, a TUI CEE régióért felelős managere tartott előadást. Szó esett a TUI Blue márkáról is, amelyet a vállalat tervei szerint a világ legnagyobb üdülőhotelláncává fejleszt, valamint a legutóbb német és osztrák házakkal gyarapodott TUI Suneo-ról, amely az árérzékenyebb utasok számára ideális, mivel kevesebb szolgáltatást nyújt ugyan, de nagy előnye a színvonalas étkezés és az élénk, szerethető enteriőr. A TUI bevezetett egy új brandet is az ltur-t, amely last minute szállodai foglalásokat és csomagajánlatokat kínál.



Az est szakmai része Claudia Janner, Sales & Marketing Manager előadásával zárult, aki a TUI luxusmárkáját, a négy csillag superior kategóriánál kezdődő hoteleket és üdülőhajókat kínáló Airtours-t mutatta be. Érdekesség, hogy a TUI teljes magyarországi forgalmának 9 százalékát adják ki az Airtours termékek. A brand 54 éves tapasztalattal rendelkezik és a legnagyobb portfólióval bír a luxuspiacon a német nyelvterületeken.

Elhangzott még, hogy a TUI applikációt már 5 millió turista használja.

A társaság meglepetésvendégről is gondoskodott a partnertalálkozón, Janklovics Péter stand up komikus szórakoztatta a résztvevőket.


A Forma 1 és Ed Sheeren nagyot dobott a főváros júliusi vendégszámain

A Forma 1 és Ed Sheeren nagyot dobott a főváros júliusi vendégszámain 

Kirobbanó hétvégét hozott a fővárosnak a Forma 1 idei magyarországi futama, amelyre a július 20-i Ed Sheeran koncert is ráerősített.
Visszatér egy régi szenzáció a Debreceni Virágkarneválra

Visszatér egy régi szenzáció a Debreceni Virágkarneválra 

Augusztus 20-án lesz a hagyományos virágkarnevál, de egy egész héten át élvezhetjük a karneváli programokat Debrecenben - a koncertek és fényfestés mellett több év után visszatér az éjszakai felvonulás is.
Mit tehet a pilóta, hogy kevesebbet fogyasszon egy repülőgép?

Mit tehet a pilóta, hogy kevesebbet fogyasszon egy repülőgép? 

150 ezer tonnával csökkentette károsanyag-kibocsátását az Emirates.
Sosem látott számok érkeztek a magyar turizmusról

Sosem látott számok érkeztek a magyar turizmusról 

Az első 200 napban és a vakáció kezdete óta is több vendéget fogadtak a szálláshelyek, mint a tavalyi rekordévben a turisztikai csúcsszervezet adatai szerint.
Óriási siker kapujában egy magyar turisztikai szakember

Óriási siker kapujában egy magyar turisztikai szakember 

Igazából már a jelölés is nagy siker: magyar résztvevő is lesz a Világ Fenntartható Turisztikai Díjátadón Belize-ben.
Jön az utánpótlás: így alakultak a jelentkezések és a ponthatárok a turisztikai szakokon

Jön az utánpótlás: így alakultak a jelentkezések és a ponthatárok a turisztikai szakokon 

Közzétették a felsőoktatási ponthatárokat - megnéztük, hogyan alakultak idén a jelentkezések a turisztikai területen induló képzésekre és hogy milyen pontszámokkal lehetett bejutni az egyes egyetemekre.
Látványos világbajnokság a Balatonon

Látványos világbajnokság a Balatonon 

A szörfözés is segíthet igazán négy évszakossá tenni a magyar tengert.
Szombaton Strandok éjszakája

Szombaton Strandok éjszakája 

És az előrejelzések alapján úgy tűnik, az időjárás is tökéletes lesz hozzá.
Street art művész különleges akciója ebben a bevásárlóközpontban

Street art művész különleges akciója ebben a bevásárlóközpontban 

Művészettel és fontos társadalmi üzenetekkel tölti meg folyosóit nyáron Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontja.
Ha a Balatonon nyaral a közönség, akkor a kiállítás utána megy

Ha a Balatonon nyaral a közönség, akkor a kiállítás utána megy 

Hétvégén érkezik a Füred Art Week - tízmilliós műtárgyakat láthat most először a közönség nyáron, a Balaton partján.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.