A katalán város, Tortosa adott otthont a nemzetközi sorozat Terres Travel Festival nevű állomásának. Az audiovizuális kommunikáció ünnepe magas presztízsű elismerésekkel, változatos színes programokkal, köztük konferenciákkal, kiállításokkal, filmvetítésekkel, musical előadásokkal, és különböző bemutatókkal tette emlékezetessé az eseményt.
A nemzetközi zsűri arany- és ezüstéremben részesítette 34 nemzet turisztikai desztinációiról, városairól, régióiról, országáról és termékeiről szóló produkciókat, 142 versenyfilm megtekintése után.
Kiemelt szerepet kapott a desztinációmarketing, a vendégszeretet és a fenntarthatóság üzenete. A TTF az utazás csodája mellett a fenntartható fejlődés népszerűsítése érdekében vállalt elkötelezettséget.
"Széles szakmai kör bevonásával végzett több hónapos közös munka világította meg a fővárosunk MICE desztinációs identitását megjelenítő hívószavakat. A hazai és nemzetközi szakemberek közös nevezőként fogalmazták meg a kiváló minőségű szolgáltatás mellett a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó-képességét, és talpraesettségét. Ennek eredménye az üzenetet valóra váltó: Just make a wish. szlogenünk" , mondta Békefi Anna ügyvezető igazgató.
Az International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT) tizenegy állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésére nevezett produkció már az első fordulónak otthont adó Japan World’s Tourism Film Festival 2022 finalistája, a Cape Town-i International Tourism Film Festival Africa 2022 aranyérmese, s a Veliko Gradište-i International Festival of Tourist and Ecology Films, Silafest 2022 Tourism Products kategóriájának második helyezettje lett.
Forrás: Magyar Kongresszusi Iroda