Az MTÜ-vezér bemutatta új helyetteseit

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója május 26-án mutatta be a szakmai szervezetek képviselőinek két új helyettesét, akik a turizmus további fellendítésén dolgoznak majd a következő időszakban.

Guller Zoltán a turizmus aktuális helyzetéről és a következő hónapok várakozásairól szólva elmondta, számos körülmény nehezíti a nemzetközi turizmus gyorsabb ütemű visszaépülését, de ennek ellenére optimista az idei magyarországi szezont illetően. Az MTÜ mindent megtesz annak érdekében, hogy minél több vendég érkezzen a hazai szállás- és vendéglátóhelyekre. Ebben a munkában a jövőben két újonnan kinevezett vezérigazgató helyettes - Jakab Zsófia és Bődi Ivett segíti majd.

 

Bődi Ivett az elmúlt időszakban az MTÜ szálláshely és vendéglátás programigazgatójaként dolgozott, a jövőben a turizmus stratégiai megvalósításért felelős vezérigazgató-helyettesként segíti az ügynökség munkáját. Jakab Zsófia pedig, a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) vezérigazgatója, ezentúl a marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettesi posztot tölti be, miközben megtartja feladatkörét az MDDÜ-n belül is.

Bődi Ivett a bemutatkozása során elmondta, 20 éve dolgozik a szállodai szektorban, ismertette eddigi feladatait, elvégzett munkáit az MTÜ-n belül, amelyek alapján bizakodhatunk abban, hogy sikerrel végzi majd el a rá rótt feladatot. Kiemelte továbbá, hogy számít a szakmai szereplők és szervezetek támogatására, szoros együttműködés mentén tervezi a stratégia megvalósítását. 

Jakab Zsófia fő feladata lesz, hogy minél több vendéget hozzon Magyarországra. 

Bemutatkozása során többek közt elhangzott, hogy a rendelkezésre álló adatok szerint a  2021-es nyári időszak minden idők legjobb belföldi szezonja volt a magyar turizmus történetében.  Hozzátette:  a 2022-es eddigi tényszámok és az előfoglalási adatok szintén dinamikus növekedést mutatnak.  Az elkövetkezendő időszakban a közvetlen forgalomösztönzés lesz a cél, itthon és külföldön.  Éppen ezért hívószavai, amelyek mentén dolgozik majd, a következők: országmárka fejlesztése, kreativitás, stratégiai szemlélet és adatalapú döntéshozatal. Tervei szerint kiemelt figyelmet fordít majd az online utazási irodákkal való együttműködésre és a gasztronómia területére is.

Az eddigi turizmusszakmai és általános vezérigazgató-helyettes, Könnyid László május 1-jével távozott pozíciójából, Guller Zoltán tanácsadóként továbbra is számít a munkájára. 

 

 

Forrás: MTÜ / Turizmus Online


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.