A tennivalók közé fog tartozni többek között:
repülős utaztatással kapcsolatos ügyintézés
nemzetközi vasúti menetjegyekkel kapcsolatos ügyintézés
autóbérlésekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása
utasbiztosítások
átszállások megszervezése
szállások foglalása
A tender kiköti, hogy a megrendeléseket rugalmasan, a lehető legmagasabb színvonalon, a legrövidebb ügyintézési határidőn belül kell teljesíteni. Vállalni kell az azonnali, előre nem tervezhető utazások ügyintézését 24 órán belül, sőt, a kapcsolattartásnak a hivatali munkaidőn túl is ki kell terjednie.
Ennek érdekében a nyertes cégnek a váratlan helyzetek kezelésére egy elkülönített telefonvonalat kell biztosítania az Országgyűlés Hivatala ügyeinek, problémáinak soron kívüli intézésére, gyors kezelésére, azaz élnie kell egy „forró drótnak”.
De a tendernyertes feladatai közé fog tartozni a célállomásokra vonatkozó összes utazási információ beszerzése (így például az ott kért védőoltások), szükség esetén nemcsak bérautó, hanem sofőr biztosítása, az utazó személyek biztonságos és bizalmas adatkezelése, a késlekedő, illetve elveszett poggyászok ügyintézése, vagy a VIP asszisztencia biztosítása.