Negyedik alkalommal osztotta ki a Business Traveller Hungary, az üzleti utazók magazinja olvasói szavazatai alapján összeállított Business Excellence díjakat, a céges utazási szolgáltatók kiemelkedő teljesítményének elismerésére. Idén 10 kategóriában lehetett szavazni a jelöltekre, újdonságként a vidéki „business” város, a külföldi repülőtér és az üzleti kommunikációs megoldások is versengtek.
A szavazás során a magazin munkatársaiból és partnereiből álló zsűri választott ki kategóriánként 3-3 jelöltet, a negyedik opciót viszont szabadon hagyták – ide a szavazók maguk írhatták be preferált szolgáltatójukat, a legtöbb jelölést kapó a közönségdíjat nyerhette el.
A díjazottak:
Budapesti business hotel: Hotel Andrássy Budapest
Közönségdíjas: Opera Garden Hotel
Vidéki business hotel: Four Points by Sheraton (Kecskemét)
Közönségdíjas: Magyar Király Szálloda (Székesfehérvár)
Corporate utaztató: OTP Travel
Közönségdíjas: Tensi Tours
Hagyományos légitársaság: airberlin
Közönségdíjas: Qatar Airways
Fapados légitársaság: Wizzair
Közönségdíjas: Germanwings
Autókölcsönző: Sixt Magyarország
Közönségdíjas: Europcar
Rendezvényhelyszín: Tópart
Közönségdíjas: Hotel Lycium Kölcsey Központ (Debrecen)
Vidéki „business város”: Győr
Közönségdíjas: Debrecen
Külföldi repülőterek: Bécsi nemzetközi repülőtér
Közönségdíjas: Doha nemzetközi repülőtér
Üzleti kommunikáció: Nordtelekom
Közönségdíjas: Vodafone
Forrás: Turizmus Online