Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Immár harmadik alkalommal, világszerte ismert, milliók által követett Instagram és TikTok tartalomgyártók érkeztek május 6-án Budapestre, hogy az azt követő napokban Magyarországot és Budapestet népszerűsítsék a világ szinte minden táján, írja a Visit Hungary legfrissebb közleményében.

Mint a közleményből kiderül,

több mint 101 millió Instagram és 102 millió TikTok követőt ér el világszerte az a 9 országból érkező mintegy 50 nemzetközi influenszer, akik háromnapos eseményre érkeztek a fővárosba.

A május 7-én indult aktivitás a korábbi kiemelkedően sikeres tartalomgyártói együttműködésekhez hasonlóan ez alkalommal is több ezer megjelenést biztosít hazánk számára a közösségi médiás felületeken.


Fotó: Depositphotos

Az idei program egyaránt koncentrált a távolabbi országok mellett a közeli piacokra is, ahonnan az érkező tartalomgyártók autós túrán keresztül mutatták be élményeiket. A következő küldőországokban:

Amerikai Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Németország, Olaszország, Franciaország, Spanyolország, Lengyelország, Csehország és Románia.

A kultúra, a gasztronómia, a turisztikai látványosságok, valamint a vidéki borászat és gasztronómia is kiemelt szerepet kaptak a programban. A vendégek Budapest ikonikus helyszínein kívül megismerkedhettek többek között a tokaji borvidékkel és a herendi porcelánnal is. Az idei év különlegessége, hogy a küldőországok adat alapon kiválasztott célcsoportjai szerint több tartalomgyártó szegmens lett meghatározva, akik eltérő programterv alapján adják át élményeiket követőiknek Budapestről és a magyar vidékről.

Közismert tény, hogy

az utazók 71 százaléka tájékozódik a desztinációkról a különböző közösségi média felületeken. Több, mint 56 milliárd megtekintést generáltak az utazással kapcsolatos hashtagekkel ellátott videók olyan közösségi média platformokon, mint a TikTok vagy Instagram. A milleniálok 64 százaléka jobban bízik a tartalomgyártók ajánlásaiban, mint a hagyományos reklámokban, és közel 1,5 milliárd felhasználó van az Instagramon, akik közül 62 százalék aktívan keres utazási inspirációt.

A háromnapos esemény célja a korábbi kampányokhoz hasonlóan hazánk desztinációs imázsépítése, Budapest ismertségének növelése és a nyári turisztikai szezon forgalmának erősítése volt. A közösségi média platformokon megjelenő tartalmak az egyes célpiacokon kiemelkedő online foglalási felületeken létrehozott Budapest tematikájú oldalakra terelnek, ami azonnali foglalást tesz lehetővé a követők számára, ezzel is segítve a célt, hogy minél többen, minél egyszerűbben eljuthassanak a magyar fővárosba.

Ezzel az újszerű, innovatív marketingeszközzel a fiatal generációk utazási döntéseit tudjuk hatékonyan befolyásolni. Ezek az utazók ugyanis már nem a hagyományos keresőoldalakon tájékozódnak, hanem a közösségi médiában látott élmények alapján döntenek"

– mondta Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója. Hozzátette: „a személyes történet-alapú kommunikáció sokkal hatékonyabb és hitelesebb, mint a klasszikus reklámok.”

A tavaly májusi marketingaktivitás 2000 tartalmat eredményezett, aminek köszönhetően a véleményvezérek csatornáin összesen mintegy 340 millió követő kaphatott képet Budapest egyedülálló turisztikai kínálatáról. A rendezvényt követő három és fél hétben pedig az előző év azonos időszakához viszonyítva azokból az országokból, ahonnan a legtöbben követik a résztvevő véleményvezéreket, 64 százalékos volt a növekedés a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban (NTAK) lefoglalt vendégéjszakák tekintetében. Nem csak a tavaszi, az őszi kampány is kiemelkedő eredményeket hozott a hazai turizmusban. A 2024 őszén megrendezésre került eseményen a 19, többmilliós követőbázissal rendelkező kínai tartalomgyártó 50 millió, célcsoporton belüli felhasználót ért el ezzel a típusú marketingkampánnyal. Ennek köszönhetően a megosztott tartalmaknak 105 milliós nézettséget generáltak, 2,8 millió reakcióval. A számok nyelvén ez Budapest számára azt jelentette, hogy 2024 januárjához képest 2025 januárjában 2,2-szer több látogató érkezett Kínából Budapestre a Dragon Trail szerint.

 


Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.
Halló, itt a Kiscelli Múzeum!

Halló, itt a Kiscelli Múzeum! 

A telefonálás történetébe nyújt bepillantást a Kiscelli Múzeum legújabb időszaki kiállítása.
Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.
Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán

Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán 

Az utazók zöme Európában nyaral, belföldön is sokan terveznek üdülni.
Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.