A 2023-ban megrendezésre kerülő versenyen a 2022-ben Magyarországon (vagy külföldön, de magyar megbízónak) megvalósított projektekkel, az alábbi 7 kategóriában lehet pályázni:
Esemény; Rendezvényhelyszín; Catering szolgáltatás; Stand/event design kivitelezés; Digital Event; Technikai rendezvényszolgáltatás; Kiegészítő rendezvényszolgáltatás.
Az idei verseny különlegessége, hogy a Digital Event kategóriában – tekintettel a pandémiás időszakra – nemcsak a 2022-es, hanem a 2021-es és a 2020-as évek online és hibrid rendezvényeivel is lehet nevezni.
A pályamunkákat a rendezvényszervező szektor különböző területeiről érkező szakemberek két fordulóban értékelik. Első körben az online zsűri bírálja el a pályázati anyagokat, ahonnan a legtöbb pontszámot elérő pályaművek shortlist-re kerülnek, majd ezekből a legjobbnak ítélt pályázatokból a szűkített zsűri választja ki az egyes kategóriák győzteseit. A nyerteseket a májusi díjátadó eseményen jutalmazzák.
Fontos tudnivaló, hogy a pályázaton nem csak MaReSz tagok, hanem a Szövetségen kívüli, a rendezvényszakmához kapcsolódó cégek is részt vehetnek.
A pályázat menete, a különböző kategóriák leírása és kritériumrendszere a www.flashaward.hu oldalon érhető el.
Az elkészült pályamunkákat 2023. március 31-ig kell eljuttatni a szervezőknek.
A MaReSz Titkársága készséggel áll az érdeklődők rendelkezésére a +36 30 485 2778-as telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.