Megmutatjuk, milyen egy sörtúra

A Turizmus Trend/Vendég & Hotel keresi azt a szakácsot, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmárka szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról szöveges, képes és/vagy videós formában. Hogy pontosabb képetek legyen arról, mi vár a szerencsés nyertesre, megmutatunk néhány részletet.

Ahogy a héten már megírtuk, a belga Grimbergen sör magyarországi bevezető kampányának részeként 2016. szeptember 8-án egy másokkal közös, különleges utazást szervez a Grimbergen sör szülőhazájába, Belgiumba. Az úton a kiválasztott újságírók és szakmai bloggerek mellett részt vehet egy szakács is.

Keressük tehát azt az olvasónkat, aki a Grimbergen vendégeként (azaz az utazást és a szállást a sörmárka állja) szívesen utazna el Belgiumba, nézné meg a Grimbergen sörüzemet, és erről az utazásról tudósítaná a Turizmus Trend/Vendég & Hotelt, írna, fényképezne, és ha nagyon lelkes, akár videót is készíthet.

Hogy pontosabban lássátok, milyen egy sörtúra, mutatunk két videót, ami egy korábbi hasonló esemény hangulatát írja le. 

{youtube|id=l3cODqGkAlY}

{youtube|id=C0o7KMqerb8}

Ahogy ez a videókból is látszik, itt nem arról van szó, hogy beterelnek egy sörüzembe, ahol meg lehet kóstolni az aktuális új ízeket, hanem egy komplex élményről. A Turizmus Trend/Vendég & Hotel által kiválasztott szakácsot a többiekkel közösen elreptetik Brüsszelbe (ott lesz a csapat szállása), majd ezt követi az apátsági sörfőzde megtekintése. Kóstolás, etetés-itatás, showműsor. A vendégsereget este viszik vissza a szervezők a brüsszeli szállodába, így még egy esti lazulás is belefér azoknak, akikben marad erő az egész napos szórakozás után.

Ha kedvet kaptatok a részvételhez, a következőt kell tennetek:

  1. Írjátok le maximum 300 karakterben, hogy miért szeretnétek részt venni ezen az utazáson!
  2. Írjátok le egy mondatban, hogy miért ti lennétek az ideális jelöltek!
  3. Küldjétek el, hogy eddig milyen jellegű tartalmakat készítettetek. Lehet ez blog, mikroblog, Facebook-oldal (url), vállalati hírlap (pdf), tévéműsor, reklámfilm (link), fotósorozat, novella, regény, bármi amiből megtudjuk, hogy milyen jellegű tartalomgyártásban vagytok a legjobbak.
  4. Küldjetek magatokról egy fotót is!

Ez az egész csomag ne legyen túl nehéz (max. 1 megabájt) és küldjétek el a

[email protected] címre SÖRTÚRA tárggyal!

Ki fog nyerni?

A beérkezett pályázatok közül a Turizmus Trend/Vendég & Hotel szerkesztősége és a Grimbergent forgalmazó Carlsberg képviselői közösen döntik el, hogy végül ki vehet részt az utazáson.

A játék menete:

  • Pályázni legkésőbb augusztus 10-én éjfélig lehet.
  • A legjobb pályázatokból egy rövid kivonatot a Turizmus Online-on is közölni fogunk.
  • A pályázatokat augusztus 15-ig elbíráljuk, majd értesítjük a nyertest, illetve a Turizmus Online-on is megjelentetjük, hogy ki lesz a szerencsés.
  • A sörtúra időpontja: szeptember 8.

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta!


A magyar festészet ikonja – új megvilágításban

A magyar festészet ikonja – új megvilágításban 

Egyedülálló digitális művészeti utazás a veszprémi CODE-ban.
Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben

Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben 

Koncertek, színházi előadások és különleges programok.
Extrém élménypark Budapesten

Extrém élménypark Budapesten 

Csúszdák, légvárak, mászófalak 4000 nm2-en.
Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál

Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál 

A MOL Nagyon Balaton eseményei várhatóan félmilliónál is több turistát vonzanak idén.
Ötéves a különleges nemzetközi kiállítótér

Ötéves a különleges nemzetközi kiállítótér  

Miközben az immerzív élményeket kínáló spanyol márka, az IKONO világszerte ötödik születésnapját ünnepli, a budapesti helyszíne is mérföldkőhöz érkezett.
Százezrek járták a kiállítói helyeket a Múzeumok Éjszakáján

Százezrek járták a kiállítói helyeket a Múzeumok Éjszakáján 

Évről-élvre töretlen népszerűségnek örvend hazánk legnagyobb kulturális rendezvénye, a Múzeumok Éjszakája.
A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő

A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő 

Megvizsgálták, hogy a tó mely évszakban melegedett a legjobban, és ez mennyire függ a levegő hőmérsékletétől.
Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden

Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden 

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje.
A pop királyának relikviája Budapesten

A pop királyának relikviája Budapesten 

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát.
Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél

Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél 

Váratlan vezetőváltás történt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.