Miskolc lett a „Marketing Fővárosa”

A Magyar Marketing Szövetség idén is kiosztotta a Városmarketing gyémánt 2017 szakmai elismerést. Miskolc lett a „Marketing Fővárosa”. Összesen hét gyémántot vitt el. A turisztikai ágazatban díjazott lett Miskolc város Helyi termék programja és a Miskolci Mosolyprogram.

A díjra összesen hat kategóriában lehetett pályázni 2016. január 1. és 2017. február 28. között megvalósult projektekkel. A címekért huszonhat város hetvenhat pályázattal szállt ringbe.

Miskolc város és programjai összesen hét gyémántot vihettek haza, a turisztikai projektek– a Miskolci helyi termék program és a Miskolci Mosolyprogram – mellett díjazták a Herman Ottó Múzeum táncos videójához kapcsolódó tevékenységet, a város új imázskiadványait és filmjét valamint az októberi megemlékezésekhez kötődő aktivitásokat.

A miskolci TDM szervezet által indított Miskolci helyi termék program részeként a Miskolci Termelői Nap, a Miskolc Sarkok valamint a Miskolc Vendégasztal azzal a céllal jött létre, hogy a helyi lakosság megismerhesse a minőségi helyi termékeket. Azoknak a fogyasztását növelje, ezzel segítve a helyi gazdaság egészét. Célja továbbá, hogy a helyi szállodák vendégasztalaira jó minőségű, egészséges, helyi termékek kerülhessenek, ezzel népszerűsítve Miskolcnak és környékének gasztronómiai kultúrát és a termelők tevékenységét.

A Miskolci Mosolyprogram a miskolci TDM szervezet és a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület közös minőségbiztosítási programja, amely a vendéglátásban és turisztikai szolgáltatásokban dolgozókat vendégbarát magatartásra motiválja 2016 májusa óta.

Miskolc jelenleg a „gyémántranglistán” a díj megalapítása óta – az utóbbi három évben – 12 gyémántot gyűjtött össze. A borsodi megyeszékhelyet egyedül csak Győr előzi meg a gyémántok számában. 

Miskolc elnyerte a Marketing főváros 2017 címet is, mivel a legtöbb gyémántot gyűjtötte idén. A díjakat a május 30-án tartott díjkiosztón Pfliegler Péter Miskolc Megyei Jogú Város alpolgármestere és Székely Róbert polgármesteri biztos, a polgármesteri hivatal marketing munkatársai és a Herman Ottó Múzeum munkatársai vették át.

A díj alapítói szerint a jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira és a városok megítélésére, valamint felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében a marketingtevékenység fontosságára.


Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus?

Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus? 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.