Miskolc lett a „Marketing Fővárosa”

A Magyar Marketing Szövetség idén is kiosztotta a Városmarketing gyémánt 2017 szakmai elismerést. Miskolc lett a „Marketing Fővárosa”. Összesen hét gyémántot vitt el. A turisztikai ágazatban díjazott lett Miskolc város Helyi termék programja és a Miskolci Mosolyprogram.

A díjra összesen hat kategóriában lehetett pályázni 2016. január 1. és 2017. február 28. között megvalósult projektekkel. A címekért huszonhat város hetvenhat pályázattal szállt ringbe.

Miskolc város és programjai összesen hét gyémántot vihettek haza, a turisztikai projektek– a Miskolci helyi termék program és a Miskolci Mosolyprogram – mellett díjazták a Herman Ottó Múzeum táncos videójához kapcsolódó tevékenységet, a város új imázskiadványait és filmjét valamint az októberi megemlékezésekhez kötődő aktivitásokat.

A miskolci TDM szervezet által indított Miskolci helyi termék program részeként a Miskolci Termelői Nap, a Miskolc Sarkok valamint a Miskolc Vendégasztal azzal a céllal jött létre, hogy a helyi lakosság megismerhesse a minőségi helyi termékeket. Azoknak a fogyasztását növelje, ezzel segítve a helyi gazdaság egészét. Célja továbbá, hogy a helyi szállodák vendégasztalaira jó minőségű, egészséges, helyi termékek kerülhessenek, ezzel népszerűsítve Miskolcnak és környékének gasztronómiai kultúrát és a termelők tevékenységét.

A Miskolci Mosolyprogram a miskolci TDM szervezet és a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület közös minőségbiztosítási programja, amely a vendéglátásban és turisztikai szolgáltatásokban dolgozókat vendégbarát magatartásra motiválja 2016 májusa óta.

Miskolc jelenleg a „gyémántranglistán” a díj megalapítása óta – az utóbbi három évben – 12 gyémántot gyűjtött össze. A borsodi megyeszékhelyet egyedül csak Győr előzi meg a gyémántok számában. 

Miskolc elnyerte a Marketing főváros 2017 címet is, mivel a legtöbb gyémántot gyűjtötte idén. A díjakat a május 30-án tartott díjkiosztón Pfliegler Péter Miskolc Megyei Jogú Város alpolgármestere és Székely Róbert polgármesteri biztos, a polgármesteri hivatal marketing munkatársai és a Herman Ottó Múzeum munkatársai vették át.

A díj alapítói szerint a jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira és a városok megítélésére, valamint felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében a marketingtevékenység fontosságára.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.