Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezetője elmondta, hogy a német Südwestdeutsche Medienholding tagjaként továbbra is független, a piaci igényeket maximálisan kielégítő tartalmakat és termékeket szeretne a kiadó előállítani. A PPH Media turisztikai portfólióját februártól a megváltozott ki- és beutazási szokásokhoz illetve a megnövekedett hazai turizmushoz igazítják az alábbiak szerint:
Pont Itt elnevezéssel kéthavonta jelenik meg új szakmai kiadványunk, mindig tematikus tartalommal hazai úti célokra, gasztronómiára és szállásokra fókuszálva az utazó szemével. És idén tavasszal jelenik meg Indulj! címmel negyedévente kiadott formabontó utazási magazinunk, főként a kommunikációs szektorban dolgozókat megcélozva.
Az Utazás 2019 első szakmai napján mutattuk be az új szempontok alapján izgalmas célpontokkal és témákkal készülő magazinjainkat.
Olyan tematikát és arculatot alakítottunk ki a PPH Media turisztikai területének, amely kellően felismerhető és könnyen megjegyezhető, ezzel is tovább erősítve hirdetőink kommunikációját.
Olvasóink legelső lapszámunkban többek között megismerkedhetnek a legjobb hazai városmarketing példákkal, aktuális képet kaphatnak a német küldőpiacról és arról, hogy milyen a német vendég, tájékozódhatnak a 2019-es szállodai és wellness valamint gasztrotrendekről és a hazai lakosság belföldi utazási szokásairól.
Forrás: Turizmus Online