A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2017 szeptemberében fogja meghozni a döntést arról, hogy a pályázók – Budapest, Los Angeles és Párizs – közül mely város rendezheti meg 2024-ben a sporteseményt. Már a kiválasztást, később pedig magát a szervezést is nagymértékben befolyásolja az olimpia társadalmi támogatottsága, ezért a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. 2016 őszén kampányt indított a magyar olimpiai pályázat népszerűsítésére – tájékoztat a szervezet közleménye.
A kampány arcai a budapesti pályázatot támogató olimpiai bajnokok – Szilágyi Áron, Kozák Danuta és Kemény Dénes – saját szemszögükből osztják meg, miért szeretnének hazai olimpiát. „A kampány fő üzenete, hogy a budapesti olimpia egy egyedülálló, közös élmény lenne a magyarok számára, mely pozitív hatással bír a jövő sportolóira, az országra, az egész társadalomra” – fogalmaz a közlemény.
Mindhárom „Az én történetem” szpot azonos dramaturgiára épül, hozzátartozók is szerepet kaptak a filmekben: Szilágyi Áron menyasszonya, Kozák Danuta édesapja, Kemény Dénes édesapja és gyermekei is részt vettek a forgatáson. Valamennyi olimpikon megmutatja olimpiai érmeit, a záróképek pedig Budapest egy-egy emblematikus hídjánál lettek felvéve. A kampány a televíziós szpotok mellett rádió- és sajtó kommunikációt, valamint közterületi és online megjelenéseket is tartalmaz.
A reklámfilmek:
{youtube|id=9Aaj8VgXppY}
{youtube|id=XiGhVpRj9ng}
{youtube|id=fodImFh1tpY}
Plakátok:
Werkfilm:
{youtube|id=fmdkFfGE51g}
Forrás: Kreatív Online