Az önkormányzati tulajdonú turisztikai üzletegységek árbevételei 17%-kal meghaladták az előző évben mért adatokat, a vendég- és vendégéjszakaszám pedig október 31-ig elérte az előző évi teljes értéket. Ezen statiszikai mutatókhoz nagyban hozzájárult az egész évet átívelő nyereményjáték kampányuk, továbbá a májustól szeptemberig tartó, 50 eseményt felvonultató rendezvénysorozat, az Orosházi Nyár.
A Gyógy-, Park- és Élményfürdő látogatottsága is kiemelkedő a tavalyi évhez képest, új rekordot állított Gyopárosfürdő: 252.105 fürdővendég látogatott el hozzájuk, és az “Év Feltörekvő Fürdőjének" választották a létesítményt egy közönségszavazáson. Az önkormányzati tulajdonú turisztikai egységeket üzemeltető városüzemeltetési feladatokat ellátó cégen belül a fürdő-szálloda-kempingek-kalandpark tengely vezetésére feláll február 1-től egy csapat Szloszjár Csaba korábbi fürdőigazgató vezetésével, amelynek feladata a mindenkori önkormányzati tulajdonú turisztikai elemek rendszerben való működtetése és azok működésének optimalizálása.
2019-ben nagy hangsúlyt fektetnek a szolgáltatások fejlesztéstésére: bababarát szolgáltatáselemek, játszóház bővítés és a fürdőben található edzőterem teljes felújításával indul az év, ezzel együtt a fürdőben készül egy éves rendezvénynaptár, melynek elemei a családokra helyezik a legnagyobb hangsúlyt. Az uszoda korszerűsítése és a kemping bővítése is fontos és kiemelendő, táborok, osztálykirándulások helyszínéül tud majd szolgálni így a Termál-Kemping.
Továbbra is Orosháza-Gyopárosfürdő ad otthont a spirituális Nadifesztnek és a Hőlégballon Fiesztának, illetve tárgyalásban vannak egy Cadillac-találkozó szervezői csapatával is. A város marketingterve a belföldi és román piacra épül a már megszokott elemekkel, mely az önkormányzat támogatásával az idei évben egy nagyobb keretösszegből valósulhat meg.