Az indokolatlanul drága jegyárak miatt bírálja a London és Párizs (illetve Brüsszel) között közlekedő Eurostar-vonatok üzemeltetőit a LondonNet internetes magazin. A panaszra eredetileg az adott okot, hogy többször előfordult: azok az utasok, akik lekésték a vonatukat, nem írathatták át a jegyüket egy következő járatra, hanem új jegyet kellett venniük. Ráadásul az Eurostar alkalmazottja nem közölte velük, hogy ha retúrjegyet vesznek, akkor azért 100 angol fontot, az egyszeri útra szóló tiketért viszont 150-et kell fizetniük.
A LondonNet szerint az Eurostar ilyen és ehhez hasonló módszerekkel akar minél több pénzhez jutni, ahelyett, hogy versenyképes árakat állapítana meg, és azáltal szerezne a mostaninál jóval több utazót. Az Eurostar-vonatokon való utazás ugyanis még a briteknek is drága, ezért sokan az első próbálkozások után visszatértek a kompokhoz és a London–Párizs repülőjáratokhoz. Egy retúr repülőjegyhez ugyanis már 50 fontért hozzá lehet jutni, míg a legolcsóbb – kizárólag hétvégi, aznapi oda-vissza utat feltételül szabó – vonatjegy 59 font. Aki viszont egy szombat estét a kontinensen töltene és csak másnap vonatozna vissza Londonba, annak 69 fontot kell fizetnie. A legnagyobb felháborodást viszont a csak egy útra szóló jegyek árai váltották ki: ezek közül a legolcsóbb, nem hétvégi útra szóló 99 fontba kerül, az első osztályon viszont 140-be. Ráadásul az az utas is a teljes árú jegyet fizeti, aki a legrövidebb útvonalon, Calais és Ashford között utazik. A LondonNetnél az Eurostar túlzott árainak érzékeltetésére az atlanti repülőjegyárakat hozzák fel példaként: egy London–New York retúr repülőjegyet már 115 fontért meg lehet vásárolni.
A LondonNet idézi az Eurostar sajtófőnökének véleményét is, aki szerint cégének nem a jegyeken takarékoskodó utazók megnyerése a célja. Ugyanerről a kérdésről kiemelik a British Airways szóvivőjének véleményét is: ő a cége által a takarékos utazóknak nyújtott kedvezményekről azt mondta, hogy a BA-nek a szabad kapacitások megtöltése a célja. Végül a LondonNet azt ajánlja a spórolni kívánó utasoknak, válasszák a csatorna átszelésének hagyományos és legolcsóbb módját, a kompot, illetve a sokak kedvencének számító hovercraftot (légpárnás hajót), amely továbbra is a leggyorsabb átjutás eszköze. És nem is drága: a jegyek 12-24 fontba kerülnek, és még akkor is jóval az Eurostar tarifái alatt maradnak, ha az utazás költségeihez hozzávesszük a London–Dover vonatjegy 19,7 fontos árát.