A hazai almának kampányol a Felelős Gasztrohős

Alma népszerűsítő kampányt indított a Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér.

Céljuk, hogy megmutassák, milyen sokszínű ez a gyümölcs, és népszerűbbé tegyék a hazai alapanyagok fogyasztását. A kampány keretein belül egy kihívást is indítanak: arra buzdítják a lakosságot, valamint ismert bloggereket, személyeket, hogy mutassák meg, nekik mi a kedvenc almás receptjük, felhasználási ötletük. 

Az alapítvány és az online termelői piactér munkatársai egészen húsvétig tartó kampányukban a héjától a magjáig megismertetik az almát. Céljuk, hogy recept ötletekkel, történetekkel, érdekes információkkal szerethetőbbé, népszerűbbé tegyék a gyümölcsöt. 

 

 “Rengeteg értékes élelmiszer található itthon is, azonban ezeknek az alapanyagoknak sajnos nem olyan jó a marketingje, mint egzotikus társaiknak. A kampányban szeretnénk megkedveltetni az almát és felhívni a figyelmet arra, hogy milyen fontos helyi alapanyagokat vásárolni. Azzal, ha a helyi és szezonális alapanyagokat választjuk, egyrészt a helyi gazdákat támogatjuk, másrészt a környezetre is kisebb hatást gyakorlunk, hiszen ezeket az élelmiszereket nem kellett messzi földről szállítani, csomagolni és mesterségesen érlelni” - mondta el Szabó Eszter a Felelős Gasztrohős Alapítvány kommunikációs vezetője.

A közleményben azt írják, ha szeretnénk egészségesen és fenntarthatóan étkezni, érdemes bevállalni az alma kihívást, és követni a Felelős Gasztrohős Alapítványt és az ittaSzezon!-t a közösségi média felületeken, akik heti rendszerességgel osztanak majd meg érdekességeket, bloggerek, séfek, magánemberek által készített recepteket, hogy megismertessék az alma számtalan felhasználási lehetőségét, és hogy élmény legyen az almafogyasztás az első hazai gyümölcsök érkezéséig.

Forrás: Kreatív Online


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.