A hazai almának kampányol a Felelős Gasztrohős

Alma népszerűsítő kampányt indított a Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér.

Céljuk, hogy megmutassák, milyen sokszínű ez a gyümölcs, és népszerűbbé tegyék a hazai alapanyagok fogyasztását. A kampány keretein belül egy kihívást is indítanak: arra buzdítják a lakosságot, valamint ismert bloggereket, személyeket, hogy mutassák meg, nekik mi a kedvenc almás receptjük, felhasználási ötletük. 

Az alapítvány és az online termelői piactér munkatársai egészen húsvétig tartó kampányukban a héjától a magjáig megismertetik az almát. Céljuk, hogy recept ötletekkel, történetekkel, érdekes információkkal szerethetőbbé, népszerűbbé tegyék a gyümölcsöt. 

 

 “Rengeteg értékes élelmiszer található itthon is, azonban ezeknek az alapanyagoknak sajnos nem olyan jó a marketingje, mint egzotikus társaiknak. A kampányban szeretnénk megkedveltetni az almát és felhívni a figyelmet arra, hogy milyen fontos helyi alapanyagokat vásárolni. Azzal, ha a helyi és szezonális alapanyagokat választjuk, egyrészt a helyi gazdákat támogatjuk, másrészt a környezetre is kisebb hatást gyakorlunk, hiszen ezeket az élelmiszereket nem kellett messzi földről szállítani, csomagolni és mesterségesen érlelni” - mondta el Szabó Eszter a Felelős Gasztrohős Alapítvány kommunikációs vezetője.

A közleményben azt írják, ha szeretnénk egészségesen és fenntarthatóan étkezni, érdemes bevállalni az alma kihívást, és követni a Felelős Gasztrohős Alapítványt és az ittaSzezon!-t a közösségi média felületeken, akik heti rendszerességgel osztanak majd meg érdekességeket, bloggerek, séfek, magánemberek által készített recepteket, hogy megismertessék az alma számtalan felhasználási lehetőségét, és hogy élmény legyen az almafogyasztás az első hazai gyümölcsök érkezéséig.

Forrás: Kreatív Online


Csányi Sándor pincészete nem tud kikeveredni a veszteségből

Csányi Sándor pincészete nem tud kikeveredni a veszteségből 

Utoljára 2020-ban volt nyereséges a cég, bár akkor is mindössze 3,3 milliós profitot könyvelhetett el.
További magyar sikerek a rizlingek világbajnokságán

További magyar sikerek a rizlingek világbajnokságán 

A Gottwald családi pincészetének két olaszrizling bora is arany, illetve platina értékelést kapott a rangos Grow du Monde versenyen.
Változik a Frei-koncepció: könyvesboltok ölelése helyett önálló kávézók

Változik a Frei-koncepció: könyvesboltok ölelése helyett önálló kávézók 

Frei Tamás rövid időre megszakítva világ körüli kávés körútját néhány napra Magyarországra látogatott, és ha már ideérkezett, június 11-én felavatta legújabb flagship-kávézóját.
Bajban a McDonald's - égető a munkaerőhiány, túl gyors a fluktuáció

Bajban a McDonald's - égető a munkaerőhiány, túl gyors a fluktuáció 

A McDonald's, mint sok más étteremlánc, súlyos munkaerőhiánnyal küzd világszerte. Ennek oka összetett, most megpróbáljuk végig venni nehézségeik okait.
A sportközvetítések és a sör lendítheti fel a balatoni turizmust

A sportközvetítések és a sör lendítheti fel a balatoni turizmust 

Az elmúlt évek  tapasztalatai azt mutatják, hogy egy-egy világverseny idején, hétköznapokon 20-40 százalékkal, de hétvégéken akár 150 százalékkal is megnőhet a balatoni éttermekben, sörözőkben megforduló vendégek száma.
Ez történt az idei METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadón

Ez történt az idei METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadón  

Ahol a fő téma a generációk megértése a jövőkompatibilis vendéglátásért volt.
Mutatjuk 2024 legjobb cukrászdáit

Mutatjuk 2024 legjobb cukrászdáit 

Ide menjünk sütizni, ha valami kivételesre vágyunk - az idei legédesebb kísértések.
Újdonságokkal jön a bulinegyed ikonikus bárja

Újdonságokkal jön a bulinegyed ikonikus bárja 

Mostantól a laza esték mellett új, minden nap elérhető brunch-kínálattal, juice-okkal és szezonális ételekkel találkozhatnak a vendégek.
Kategóriagyőztes a Figula Pincészet bora

Kategóriagyőztes a Figula Pincészet bora 

A Balatonfüreden megrendezett GROW du Monde borverseny díjátadó ünnepségén öt trófeát adtak át a kategóriagyőzteseknek.
Harcsa&Krumpli, Vízikutya, Pulled Ponty, Gofcsi, Balatoni nyelves - mi jöhet még?

Harcsa&Krumpli, Vízikutya, Pulled Ponty, Gofcsi, Balatoni nyelves - mi jöhet még? 

Itt a pályázati felhívás - idén is keresik az Év Strandételét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk:  Dizájn hotel a tó közepén

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: Dizájn hotel a tó közepén 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023.évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.